حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
معاون حوزه علمیه لرستان:

سپاه پیشتاز کمک به مردم است

سپاه پیشتاز کمک به مردم است

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه لرستان گفت: سپاه در همه حوادث طبیعی در کنار مردم بوده و اگر در گوشه‌ای از کشور گرفتاری رخ دهد سپاه اولین نهادی است که برای کمک به مردم بسیج می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد ولی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: از زمان تشکیل این نهاد مقدس تاکنون در همه فراز و نشیب‌هایی که برای نظام و انقلاب پیش‌آمده سپاه نقش خود را به خوبی ایفا کرده است و دشمنان نیز نسبت به نقش مهم سپاه در کشور و منطقه اذعان دارند.

وی با اشاره به اینکه نقش نیروهای سپاه در عرصه‌های مهم کشور بر هیچکس پوشیده نیست، افزود: در گذشته حتی به ما سیم‌خاردار نمی‌دادند اما اکنون عملیات وعده صادق اتفاق افتاد و همه جهانیان به قدرت جمهوری اسلامی ایران پی بردند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه سپاه نهادِ ارزشیِ مردمی است، تصریح کرد: سپاه در همه حوادث طبیعی در کنار مردم بوده و اگر در گوشه‌ای از کشور گرفتاری رخ دهد سپاه اولین نهادی است که برای کمک بسیج می‌شود.

حجت‌الاسلام ولی‌پور عنوان کرد: در همه اتفاقات کشور نیروهای خدوم سپاه مخلصانه کمک می‌کنند و تاکنون گام‌های خوبی برداشته‌اند ان‌شاءالله با کمک همه مسئولان بیش از پیش شاهد رشد و ترقی کشور عزیزمان باشیم. 

وی یادآور شد: همه کشور‌های دنیا به برکت وجود نیروهای ارزشمند سپاه به توان دفاعی و نظامی کشورمان اعتراف می‌کنند، امروز جمهوری اسلامی کانون توجه همه کشور‌های جهان است و این موضوع برای ما یک ارزش محسوب می‌شود که باید قدردان نیروهای سپاه باشیم. 

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه لرستان با اشاره به عملیات وعده صادق، گفت: اکنون افرادی که با نظام زاویه دارند شاهد عزت‌مندی ما هستند و به قدرت کشور اعتراف می‌کنند، اگر پاسخ حمله دشمن به کنسولگری را نمی‌دادیم این توهم به وجود می‌آمد که ما ضعیف هستیم و نمی‌توانیم اما این اتفاق به بهترین شکل رقم خورد.

حجت‌الاسلام ولی‌پور خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق گنبد آهنین رژیم صهیونیستی پوشالی بودن خود را نشان داد و نیروهای سپاه قدرت خود را به دشمنان دیکته کردند ان‌شاءالله این عملیات شروعی برای نابودی و زوال رژیم منحوس صهیونیستی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از