حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه ازنا:

شایسته‌سالاری معیار ایران اسلامی است

شایسته‌سالاری معیار ایران اسلامی است

امام جمعه ازنا گفت: ایران اسلامی یک معیار دارد و آن شایسته‌سالاری، توان کاری و تخصص و تعهد است و این معیار جبهه انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سپهوند ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ازنا اظهار داشت: نیت مو من بهتر از عمل اوست چراکه زمینه رشد و پرواز را نیت ایجاد می‌کند و نیت خالص عمل اندک را هم به درجه اعلا می‌رساند لذا کنترل فکر از مسائل مهمی است که باید در دستور کار انسان متقی قرار بگیرد.

وی ضمن قدردانی از فعالان عرصه فرهنگ دینی جهت برپایی خیمه عزای اهل‌بیت(ع)، افزود: محرم و صفر فرصتی مغتنم برای توشه برداری و ایجاد نورانیت در فضای زندگی ماست که ان‌شاءالله غنیمت بشماریم.

امام جمعه ازنا با اشاره به‌ضرورت انسجام و وحدت و در مسیر خدمت به جامعه اسلامی عنوان کرد: ما دشمن مشترک و قسم‌خورده‌ای داریم که به دنبال براندازی نه‌تنها جمهوری اسلامی، بلکه از بین بردن ایران قوی است، البته راه به‌جایی نخواهد برد.

سپهوند گفت: بایستی مسائل سلیقه‌ای را کنار بگذاریم و به دنبال امیدآفرینی در جامعه باشیم چراکه امید موتور پیشران کشور بوده و بدانیم که رقابت و تقابل این موتور را از کار خواهد انداخت.

وی ضمن تمجید از اخلاق محوری دولت شهید رئیسی، افزود: دولت سیزدهم در اوج متانت و متواضعانه در حال تحویل دولت با منابع پر و ذخایر بالا و پرداخت بدهی‌های سنگین است و این مصداق بارز تحول انقلابی و جهادی است که آیت‌الله رئیسی(ره) باب کرد و همه بدانند که همیشه این‌گونه نبود.

امام جمعه ازنا با اشاره به برخورد جالب نامزد جبهه انقلاب با منتخب مردم گفت: رقابت نیروهای انقلابی در عرصه انتخابات مثال‌زدنی است، رقیب انقلابی رئیس‌جمهور منتخب باوجود پشتوانه رأی ۱۴ میلیونی، بدون کوچک‌ترین اعتراض و ایجاد خللی با روی گشاده و آغوش باز، در اوج متانت و تقوا به استقبال منتخب مردم رفت،تبریک گفت و اعلام حمایت کرد، این کار بزرگ و تاریخی است.

وی افزود: فراموش نکردیم در سال۸۸ با آن فاصله فاحش آرا عده‌ای ظرفیت پذیرش رأی اکثریت را نداشتند و باقدرت طلبی درصدد ابطال انتخابات بودند.

سپهوند با اشاره به‌ضرورت تعامل بین قوا و انتقال همگرایی در کار و خدمت به شهرستان‌ها، خاطرنشان کرد: مردم منتظرند  رئیس‌جمهور منتخب با طرحی نو برگرفته از قرآن و نهج‌البلاغه‌ای که در مناظرات دائماً مورد تأکید وی بود و همچنین اعلام صریح پایبندی به سیاست‌های کلی نظام و برنامه هفتم قانون  را شاهد باشند.

امام‌جمعه ازنا د بابیان اینکه در حال حاضر برنامه‌های رئیس‌جمهور به دست افرادی  افتاده که هشت سال فرصت سوزی کردند، عنوان کرد: مشورت و استفاده از رأی و نظر دیگران کار  پسندیده ایست اما عزم و تصمیم‌گیری باید با رئیس‌جمهور منتخب باشد.از همه ظرفیت‌های انسانی استفاده کند

وی بیان کرد: ایران اسلامی یک معیار دارد و آن شایسته‌سالاری، توان کاری و تخصص و تعهد است و این معیار جبهه انقلاب است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از