حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس سنجش آموزش و پرورش لرستان مطرح کرد:

شرکت ۶۵ هزار دانش‌آموز لرستانی در امتحانات نهایی

شرکت ۶۵ هزار دانش‌آموز لرستانی در امتحانات نهایی

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش لرستان گفت: ۶۵ هزار دانش‌آموز لرستانی در امتحانات نهایی شرکت کردند که از این تعداد ۱۱ هزار ترمیم معدل انجام می‌دهند.

شاهین بیرانوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: امسال ۶۵ هزار دانش‌آموز لرستانی در سه پایه تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم در امتحانات نهایی شرکت کردند که از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم برای برگزاری امتحانات اندیشیده شده است.

وی افزود: از این تعداد دانش‌آموز، ۱۱ هزار نفر برای ترمیم معدل شرکت کرده و ۵۵ هزار نفر هم دانش‌آموز هستند که تا پایان خرداد امتحانات ادامه دارد و زیرساخت‌های لازم نیز ایجاد شده و با توجه به اینکه امتحانات نهایی از روز گذشته آغاز شده ولی مشکلی از نظر یرساخت و یا صدور کارت وجود نداشته است.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۸ حوزه امتحانی در سراسر استان فعال شده که در همه شهرستان‌ها و مناطق، دانش‌آموزان به راحتی می‌توانند در امتحانات نهایی شرکت کنند.

بیرانوند بیان کرد: برای مناطق دورافتاده هم شرایط برای برگزاری امتحانات نهایی فراهم شده البته از چند وقت قبل زیرساخت‌ها ایجاد شد که امیدواریم دانش‌آموزان بتوانند در امتحانات موفق باشند چرا که از سال گذشته تاکنون تأثیر قطعی معدل در کنکور لحاظ شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از