حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

شعب ویژه اخذ رای بانوان ایجاد می‌شود

شعب ویژه اخذ رای بانوان ایجاد می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: در هر شهرستان حداقل یک شعبه اخذ رای ویژه بانوان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش سفیرافلاک به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، احسان یاوری اظهارداشت: در حال حاضر در برخی از شهرستان‌های استان شعب اخذ رای ویژه بانوان پیش‌بینی شده اما تلاش ما بر این است که در تمامی شهرستان‌های استان این اقدام انجام شود.

وی با اشاره به موضوع ضرورت آنتن‌دهی شعب اخذ رای در زمان انتخابات، افزود: علیرغم کوهستانی بودن استان و مشکلاتی که وجود دارد باید ترتیبی اتخاذ شود که تا حد امکان شعبه آفلاین در روز انتخابات نداشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به ضرورت آموزش، عنوان کرد: زمانی که بتوانیم آموزش تاثیرگذاری برای رای‌دهندگان و عوامل اجرایی داشته باشیم با کمترین چالش روبرو خواهیم بود.

وی تصریح کرد: آموزش‌ها باید براساس قوانین مصوب برای انتخابات باشد که در این مسیر هم مردم و هم عوامل برگزار کننده باید به وظایف خود مطابق قانون آگاهی داشته باشند.

یاوری بر تعامل و همکاری کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات از جمله کمیته آموزش و اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: محتواهای آموزشی با موضوع قوانین انتخاباتی در قالب‌های رسانه‌ای مختلف تا زمان شروع انتخابات برای افزایش سواد انتخاباتی مردم تهیه و بین عموم منتشر شوند.   

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از