حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌‌مقدس لرستان:

شهادت آیت‌الله رئیسی ادامه مکتب سیدالشهدا(ع) است

شهادت آیت‌الله رئیسی ادامه مکتب سیدالشهدا(ع) است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی ادامه مکتب سیدالشهدا(ع) است که با تاسی از این مکتب به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» محسن رشیدی در حاشیه برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی که در مصلی‌الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خصوصیاتی که دولت انقلابی شهید آیت‌الله رئیسی داشتند انصافاً بر هیچ‌کسی پوشیده نیست.

وی افزود: مردم‌داری، سادگی، بی‌آلایشی از ویژگی‌های ایشان بود و آن چیزی که به مردم وعده داد برای خدمت حتی در روز تعطیلی هم حضور پیدا می‌کرد و مشغول به خدمت بود لذا خدمات ارزنده‌ای را درون کشور داشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: در موضوعات خارجی نیز کارهای بی‌بدیل و بی‌نظیری انجام دادند و همین سفری که روز گذشته داشتند که منجر به شهادت شد، در همین راستا بود.

رشیدی عنوان کرد: جوانان و نسل امروز بدانند که در دهه ۶۰ بعد از گذشت ۵۰ روز از عمر دولت شهید رجایی، ایشان به شهادت رسید ولی خللی در کار کشور رخ نداد و امروز هم ما قانون اساسی داریم لذا رهبری فرمودند هیچ خللی در کارها رخ نخواهد داد.

وی شهادت را تاسی از مکتب سیدالشهدا(ع) برشمرد و گفت: شهادت جزیی از زندگی ماست چرا که ما با شهادت زنده‌ایم و اصل رسالت ما نیز همین است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان افزود: چند سال پیش حاج قاسم را از دست دادیم ولی حاج قاسم‌های دیگری آمدند و امروز که شهید رئیسی از بین ما رفته، اگرچه پُر شدن خلاء سخت است ولی افرادی هستند که این مسیر را ادامه دهند.

رشیدی خاطرنشان کرد: امیدواریم با هدایت رهبری این مسیر را ادامه دهیم و کشور با صلابت و پویایی به مسیر خود تا ظهور ادامه دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از