حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
فرمانده سپاه لرستان:

شهادت رئیسی خللی به نظام اسلامی وارد نمی‌کند

شهادت رئیسی خللی به نظام اسلامی وارد نمی‌کند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: غم از دست دادن یک خادم بزرگ است اما طبق سخن مقام معظم رهبری برای حرکت نظام اتفاقی رخ نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، سردار نعمت‌الله باقری عصر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس بسیج هنرمندان لرستان که در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی یکی از دغدغه‌های اصلی مردم این بود که بعد از ایشان چه اتفاقی برای مملکت رخ می‌دهد؛ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شرایط سخت‌تری را پشت سر گذاشته‌ایم، شهادت آیت‌الله رئیسی بدتر از رحلت امام خمینی(ره) نیست که در کمترین فرصت جانشین امام(ره) معرفی شد.

وی افزود: جنگ تحمیلی، شهادت شهید مطهری(ره)، حادثه طبس، شهادت شهید سلیمانی و... در کشور اتفاق افتاد اما خللی به نظام جمهوری اسلامی وارد نشد؛ شهید سلیمانی را از دست دادیم اما محور مقاومت نه تنها تضعیف نشد بلکه امروز مقتدرتر به کار خود ادامه می‌دهد و رژیم اشغالگر قدس که ۷۶ سال است بیشترین ظلم‌ها را در حق فلسطین انجام می‌دهد سرجایش نشست.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: امروز داغ شهید رئیسی و همراهان برای ملت ایران و بسیاری از ملت‌های آزاده داغ سنگینی است که در بیش از ۹ کشور عزای عمومی اعلام شده است. 

وی تصریح کرد: ما نباید دلواپس باشیم که بعد از شهید رئیسی چه اتفاقی رخ می‌دهد زیرا بعد از انقلاب اسلامی از این موقعیت‌ها فرصت‌هایی برای نظام و انقلاب ایجاد می‌شود، غم از دست دادن یک خادم غم بزرگی است اما طبق سخن مقام معظم رهبری برای حرکت نظام اتفاقی رخ نمی‌دهد.

سردار باقری اخلاص، صداقت، ولایتمداری، فسادستیزی و حضور پر رنگ در میدان دیپلماسی سیاسی را از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس به علت عدم هماهنگی بین میدان و دیپلماسی ضربه‌های زیادی خوردیم اما اکنون یکی از آثار عملیات وعده صادق هماهنگی بین میدان و دیپلماسی است. 

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران یک تفکر جدید و گفتمان از دوران حضرت امام(ره) در دنیا پیاده‌سازی کرد که این گفتمان خلاف خواسته ابرقدرت‌های جهان است و دشمنی با این گفتمان ادامه‌دار خواهد بود. 

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه امروز هنر و هنرنمایی انقلاب اسلامی در اولویت است، تصریح کرد: در بسیج هنرمندان و اداره‌کل ارشاد باید تربیت سربازان جبهه جنگ نرم، تربیت هنرمند تراز انقلاب، پیاده‌سازی گام دوم انقلاب در زمینه هنر و توجه به هنر بومی استان صورت بگیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از