حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام‌ جمعه ازنا:

شهیدان رئیسی و رجایی الگوی فضائل هستند

شهیدان رئیسی و رجایی الگوی فضائل هستند

امام‌ جمعه ازنا گفت: امروز دو الگوی تمام نمای فضائل یعنی شهید رجایی و شهید رئیسی برای رئیس‌جمهور منتخب داریم که می‌تواند چراغ راه برای رئیس‌جمهور و خدمتگزاری او بشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سپهوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ازنا، اظهار داشت: طبق فرموده امام علی(ع)، ایراد فرد گناهکار این است که خداوند متعال را کوچک می‌بیند و عظمت او را درک نمی‌کند ولی دنیا را بزرگ می‌بیند درصورتی‌که تقوا باید ما را به عظمت خدا و حقارت خودمان در مقابل بزرگی او برساند و ازاین‌رو تقوا بازدارنده گناه است.

 وی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: ان‌شاءالله خداوند توفیق بدهد درک درستی از این حماسه عظیم داشته باشیم و به نحو احسن بتوانیم از این فرصت استفاده نمائیم.

امام جمعه ازنا در ادامه ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی و تبریک به رئیس‌جمهور منتخب عنوان کرد: باید بدانیم آنچه تولید حماسه کرد و در مردم طوفان اجتماعی به نفع محور مقاومت و علیه بدخو هان نظام ایجاد کرد؛ لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری بود؛ در انتخابات معلوم شد مردم با نظام اسلامی مشکل ندارند و با رهبر فرزانه خود مأنوس هستند و با بصیرت خود در صحنه حاضر شدند.

وی تصریح کرد: امروز دو الگوی تمام نمای فضائل یعنی شهید رجایی و شهید رئیسی برای رئیس‌جمهور منتخب داریم که می‌تواند چراغ راه برای رئیس‌جمهور و خدمتگزاری او بشود، به‌شرط استفاده از این مشعلی که با مجاهدت و ازخودگذشتگی و بذل جان این دو عزیز روشن شد.

سپهوند گفت: دشمن به دنبال ابزارهایی مثل تحریم و تحریف است؛ و باطل‌السحر این دو، امید و اعتماد ملی است که حضور در صحنه را رقم می‌زند؛ حضور مردم درواقع باطل کننده براندازی مخالفین و اهداف شوم استکبار جهانی است.

امام جمعه ازنا بیان کرد: رئیسی عزیز در فرصت کم اما با برکت توانست با اخلاص و ولایتمداری خود بخش قابل‌توجهی از امید ازدست‌رفته مردم را که در دهه ۹۰ به حاشیه رفته بود احیا کند و اکنون تکمیل این مسیر بر عهده رئیس‌جمهور منتخب خواهد بود، منتخب مردم باید بداند رئیس‌جمهور کل ملت ایران است و جامع‌نگری و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های انسانی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی لزوم پایبندی دولت به ارزش‌های اسلامی و انقلابی را عامل برکت در کار دولت دانست و گفت: بدون پایبندی به این ارزش‌ها، دولت و کابینه او خروجی مبارکی نخواهد داشت. لذا از امروز منتخب مردم و کابینه او باید به این موارد توجه ویژه داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از