حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان:

شهید آیت‌الله رئیسی خستگی‌ناپذیر بود

شهید آیت‌الله رئیسی خستگی‌ناپذیر بود

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی تلاش‌گر و خستگی ناپذیر بود و در راستای حل مشکلات مردم شبانه روز تلاش می‌کرد.

حجت‌الاسلام حسین فلاحی‌اصل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهار داشت: شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه یک بار دیگر نشان داد که این دنیا پایدار و ماندگار نیست و انسان‌ها لحظه به لحظه به آخرت نزدیک می‌شوند.

وی اخلاق‌مداری و ولایتمداری را از ویژگی بارز شهید رئیسی دانست و افزود: جنبه‌های اخلاقی شهید رئیسی بر ویژگی‌های دیگر ایشان غالب بود، این شهید بزرگوار به ولایت فقیه معتقد بود و مطیع محض رهبری بودن ایشان زبانزد عام و خاص است.

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان تصریح کرد: شهید رئیسی تلاش‌گر و خستگی ناپذیر بود و در راستای حل مشکلات مردم شبانه روز تلاش می‌کرد، در مسیر گردنه‌های سختی وجود داشت اما با قدرت و توان کار می‌کرد که بتواند به عهد خود نسبت به مردم وفا کند.

حجت‌الاسلام فلاحی با اشاره به اینکه سیستم جمهوری اسلامی به فرد متکی نیست، بیان کرد: در زمان‌های قدیم بعد از فوت یک شاه جامعه متشنج می‌شد، از دست دادن عزیز سخت است اما امروز با آگاهی مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب خللی در کار نظام و مردم رخ نمی‌دهد.

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان با اشاره به جانفشانی شهدای خدمت، تصریح کرد: قرآن کریم می‌فرماید هرگاه کسی از خانه خویش برای هجرت به سوی خدا و رسول بیرون آید و در سفر، مرگ وی فرا رسد اجر و ثواب چنین کسی بر خداست.

حجت‌الاسلام فلاحی اصل عنوان کرد: وقتی ما خادمانی را از دست می‌دهیم این مصیبت مضاعف است و ناراحتی بیشتری حاصل می‌شود امیدواریم خدای متعال این بندگان را با اجداد طاهرین محشور کند و به همه ما توفیق بدهد که در مسیر خدمت به مردم کوشا و تلاشگر باشیم.

وی با اشاره به سکوت رسانه‌های غربی در رابطه با تشییع باشکوه شهید رئیسی و‌ همراهانش در شهرهای مختلف، یادآور شد: ما نباید از دشمن توقع دوستی داشته باشیم که این صحنه‌های باشکوه را به تصویر بکشد طبیعی است که دشمن در راستای دشمنی خود عمل کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از