حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام جمعه کوهدشت:

شهید رئیسی برای رئیس‌جمهورهای آینده الگو شد

شهید رئیسی برای رئیس‌جمهورهای آینده الگو شد

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، گفت: شهید رئیسی برای رئیس‌جمهورهای آینده الگو شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) کوهدشت، اظهار داشت: ستون خیمه انقلاب اسلامی ایران، ولایت ولی‌فقیه است؛ نقش امام راحل، باایمان و عشق عجیب و مثال‌زدنی ایشان به مردم به‌ویژه قشر مستضعف، بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به هدایت‌های مقام معظم رهبری، افزود: اگرچه روح‌الله رفت، ولی روح‌الامین آمد، امام راحل برای مردم بسیار احترام قائل بود و عاشق مردم بود؛ این انقلاب اسلامی که ایشان بنیان‌گذاری کرد، یک انقلابی الهی و مردمی بود، بحمدالله مقام معظم رهبری به‌خوبی راه ایشان را ادامه دادند.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: خداوند لطف و عنایتش شامل حال این انقلاب نموده است و این انقلاب به‌مثابه یک الگو و مکتبی عظیم برای آزادی خواهان جهان به شمار می‌رود.

وی ضمن بزرگداشت شهادت شهید رئیسی و همراهان وی، تصریح کرد: این انقلاب اسلامی، رهبری دارد که جانباز، سیاستمدار و فقیهی بزرگ است، ایشان با بیاناتی که پس از ضایعه شهادت شهید آیت‌الله رئیسی فرمودند مایه آرامش و امید جامعه شدند.

طهماسبی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، گفت: رئیس‌جمهور بعدی بایستی راه شهید رئیسی را ادامه دهد و هم چون ایشان ولایتمدار، مردمی و متعهد باشد و با خدمتگزاری خالصانه به مردم، امیدواری را به جامعه تزریق کند؛ شهید رئیسی برای رئیس‌جمهورهای آینده الگو شد.

امام جمعه کوهدشت اظهار داشت: خدمات دولت در کشور و در شهرستان ارزنده بود و تلاش‌های شبانه‌روزی دولت شهید رئیسی مورد تمجید مقام معظم رهبری قرار گرفت، برخی‌ها بدگویی را باب نکنند.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: مردم ان‌شاءالله وظیفه خود را با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات نشان خواهند داد؛ مردم عزیز حماسه‌ای تماشایی در تشییع شهید رئیسی و سایر شهدای خدمت به نمایش گذاشتند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از