حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون استاندار لرستان مطرح کرد:

شهید رئیسی مصداق بارز موفقیت مردم‌سالاری دینی

شهید رئیسی مصداق بارز موفقیت مردم‌سالاری دینی

معاون استاندار لرستان گفت: شهید رئیسی مصداق بارز موفقیت مردم‌سالاری دینی بود و تشییع باشکوه و بدرقه بی‌نظیر دلالت بر موفقیت این الگو دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، احسان یاوری عصر امروز در سوگواره فرهنگی و هنری که به یاد «شهید جمهور» در مجتمع شهید آوینی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: اگرچه فقدان شهدای خدمت برای ما بسیار سخت است اما این اتفاق و آنچه که برای ما رقم خورد تجلی جمع میان دین و سیاست بود که می‌توان میان دین و سیاست جمع بست، آقای رئیسی ثابت کرد، می‌شود یک دین‌دار متعهد و یک سیاستمدار مخلص بود.

وی افزود: شهید رئیسی یک الگوی مدیریتی شکل داد که در دنیا نمونه ندارد، پاک دستی، صداقت، خویشتن‌داری و سعه صدر از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید رئیسی است که باید این الگوی بی‌نظیر و ارزشمند قدر دانسته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تصریح کرد: این الگوی مدیریتی ناب باید تبلیغ و تبیین شود و این مسیر ارزشمند باید امتداد پیدا کند، مردم باید بدانند که دینداری و مردم‌سالاری دینی می‌تواند یک الگوی موفق برای حاکمیت باشد.

وی بیان کرد: شهید رئیسی مصداق بارز موفقیت مردم‌سالاری دینی بود که مردم به کمتر از آن الگو رضایت نخواهند داد و تشییع باشکوه و بدرقه بی‌نظیر دلالت بر موفقیت این الگو دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از