حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

شهید رئیسی گام‌های بلندی برای اقتدار کشور برداشت

شهید رئیسی گام‌های بلندی برای اقتدار کشور برداشت

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی گام‌های بلندی برای عزت و اقتدار ملت و کشور برداشت.

عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از یارانش، اظهارداشت: شهید آیت‌الله رئیسی یک مسئول متواضع، مردمی، خدمتگزار، خستگی ناپذیر و با اخلاص بود و اخلاصی که ایشان در طول دوران مسئولیت خودش داشت، سبب شد تا خداوند نام او را ابدی نماید و عزت همیشگی به او ببخشد.

وی با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی در شب میلاد امام رضا(ع) افزود: چه سری نهفته است در این که خادم امام رضا علیه‌السلام در روز میلاد امام رضا عليه‌السلام رئیس جمهور شود و بعد از سه سال مجاهدت، در روز میلاد امام رضا علیه‌السلام شهید‌ جمهور شود و به فیض شهادت نائل آید که این حاکی از پیوند عمیق و قلبی آن مرد بزرگ با آقا امام رضا علیه‌السلام است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در زمانه و روزگاری که دشمن سعی می‌کند تا نگاه مردم را نسبت به انقلاب و مدیران جمهوری اسلامی بدبین کند، خون مطهر این شهید عزیز و یاران شهیدش موجب تحکیم انقلاب و عمق بخشیدن مردم با ارزش‌های انقلاب اسلامی شد.

گودرزی بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی نشان داد مسئولانی هستند که خادم مردم بوده و عشق، ارادت و همچنین اشتیاق آنها به مردم حقیقی است، هرچند که ممکن بود ملامت ملامت‌گران و سرزنش بدخواهان در واقع موجب آزرده خاطر شدن ایشان شود اما هیچگاه دست از خدمت به ملت ایران برنداشت.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهید سید ابراهیم رئیسی حقیقتاً در طول دوران سه ساله ریاست جمهوری خود، عمر خویش را وقف خدمت به مردم کرد و با وجود طعنه‌هایی که از جریانات مختلف گاهی به سمت و سوی ایشان روانه می‌شد ولی دچار تردید نشد بلکه استوارتر گام‌های خود را برای عزت و اقتدار ملت و کشور برداشت.

گودرزی عنوان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی کارهای راهبردی و زیربنایی زیادی را آغاز کرد، نگاه دنیا را به دیپلماسی انقلابی متوجه ساخت و رویکرد سیاست خارجی را در این کشور به مدار اصلی برگرداند لذا در اقدام و عمل، مردم و جهانیان را به انقلاب دعوت نمود.

وی یادآورشد: شهید رئیسی شخصیتی بود که در عین خستگی ناپذیری و تلاش شبانه‌روزی، هیچگاه از ولایت غفلت نکرد و در اطاعت‌پذیری از ولایت دچار غفلت نشد و همواره خود را نسبت به ولی فقیه مانند سرباز فرض می‌کرد از همین رو رمز موفقیت این مرد بزرگ این بود که خود را سرباز ولایت می‌دید و آنچه برای او اهمیت داشت، اطاعت‌پذیری از ولی فقیه و تلاش برای تولید رضایت‌مندی در جامعه بود.

گودرزی اظهارداشت: شهید رئیسی استکبار ستیز، ولایت‌مدار، مردمی و عاشق خدمت به مردم بود و خود را خدمتگزاری بیش فرض نمی‌کرد، در برابر بیگانگان مقتدر و در برابر مردم متواضع و فروتن بود به طوری که در سازمان ملل مومنانه و مجاهدانه تصویر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را روی دست گرفت و آمریکا و رژیم صهیونیستی را رسوا کرد.

وی افزود: شهید عزیز سید ابراهیم رئیسی با شجاعت تمام شعارهای انقلاب اسلامی را فریاد زد و با پشتیبانی از عملیات وعده صادق از عزت، اقتدار و عظمت ملت ایران صیانت نمود، همچنین همه ظرفیت‌ها را برای ارتقا این کشور و سرزمین به کار گرفت.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهید رئیسی اهل شعار نبود بلکه با اجتناب از تنبلی، مصداقی از یک مدیریت انقلابی و جهادی را به همه مسئولان نشان داد و در نهایت در مسیر خدمت، جان خویش را فدا کرد و امیدواریم خداوند آن شهید عزیز و سایر همراهان شهیدش را مهمان سفره با برکت اباعبدالله(ع) بفرماید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از