حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان مطرح کرد:

ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای جذب اعتبارات عمرانی

ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای جذب اعتبارات عمرانی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی ۵۲ روز برای جذب اعتبارات عمرانی فرصت دارند و استاندار امروز یک ضرب‌الاجل داد تا با همه مدیران دستگاه‌های اجرایی که مانده بالای ۳ میلیارد تومان دارند جلسه بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سمانه حسن‌پور ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهارداشت: در جلسه امروز هفت مورد مصوبات کارگروه زیربنایی را داشتیم که طرح بوم‌گردی بودند، یک مورد تصویب ضرورت جابه‌جایی روستا و یک مورد جابه‌جایی ساختمان از راه و شهرسازی به بنیاد ایران شناسی لرستان مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها ۵۲ روز برای جذب اعتبارات عمرانی فرصت دارند، افزود: استاندار امروز در جلسه یک ضرب‌الاجل ۲۴ ساعته مشخص کردند که تا فردا عصر با همه دستگاه‌های اجرایی که مانده بالای ۳ میلیارد تومان دارند جلسه بگیریم و بتوانیم در موعد مقرر جذب بهینه داشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان عنوان کرد: باتوجه به اینکه دسترسی به اطلاعات خزانه به دلیل پرداخت ذی‌نفع نهایی تغییراتی کرده است کل رقم مانده ۶۳۳ میلیارد تومان از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تخصیص استان است که تا پایان شهریور ماه مهلت جذب دارند و طبق گزارش دستگاه‌ها، مشکل خاصی برای جذب نداریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از