حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه ازنا مطرح کرد:

ضرورت انتخاب اصلح و مشارکت در انتخابات

ضرورت انتخاب اصلح و مشارکت در انتخابات

امام جمعه ازنا گفت: انتخاب اصلح و مشارکت در انتخابات امری مهم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سپهوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ازنا، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: توجه به تصمیمات مهم کشور در شرایط حساس و عمل به وظیفه بسیار اهمیت دارد، علاقه شخصی در امر انتخابات ما را از تکلیف و وظیفه بازندارد.

وی با اشاره به اهمیت وظایف مسلمانان در جامعه اسلامی، افزود: برای تعمیم علاقه‌مان به فرد اصلح انقلابی جهادی، باید بدانیم هویت ملی جبهه انقلاب به وسعت کشور ایران اسلامی می‌باشد.

امام جمعه ازنا عنوان کرد: باید گفتمان جبهه انقلاب را در کل کشور ترویج کنیم که این پایگاه متعلق به همه ملت سربلند ایران است؛ چراکه ما به دنبال حضور حداکثری و انتخاب نیروی اصلح انقلابی و جهادی هستیم.

وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان حداقل صلاحیت‌ها را تایید می‌کند و عمده تلاش و بصیرت دهی به عهده مردم است، تصریح کرد: بایستی جامعه را به سمت حداکثر صلاحیت‌ها و لیاقت‌ها و ارزش‌ها سوق داد و نامزد در تراز انقلاب در سطح شاخصه‌های شایسته‌سالاری مدنظر رهبر عزیزمان و دلسوزان نظام را تبلیغ کنیم.

 سپهوند با اشاره به اهمیت اخلاق انتخاباتی، خاطرنشان کرد: ممکن است فردی شاخص باشد و در بین راه نظریاتش را تغییر دهد، ما با شخص کار نداریم با تفکر انقلابی و جهادی و مردمی کارداریم، کسی که هم استکبارستیز و عدالت‌جو و حامی فقرا باشد و هم کارنامه او گویای این واقعیت باشد.

 امام جمعه ازنا بیان کرد: به اطرافیان و نزدیکان نامزدها توجه کنیم، چراکه فردی ممکن است گفتمانش دینی باشد، ولی تعاملش با گروهای دیگری که به دنبال منافع شخصی خودشان هستند و پشت پا به ارزش‌های دینی می‌زنند، در تضاد باشد.

وی با اشاره به این که مقابل ما دشمنی بدخواه و زیاده‌خواه قرارگرفته‌ایم، گفت: به دنبال کسی باشید که گفتمان شهدا، ولی فقیه و شهید رئیسی عزیز را دنبال می‌کند و ضمن اینکه دنبال رفع تحریم‌ها است، اهل ارتباط با جهان نیز باشد؛ اما به کسی که از توان داخلی ناامید است و تنها راه حل مشکلات کشور را مذاکرات و تعامل با دشمن می‌داند اعتماد نکنید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از