حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
فرماندار کوهدشت مطرح کرد:

ضرورت ایجاد اقامتگاه بوم‌گردی در تنگ‌سیاب کوهدشت

ضرورت ایجاد اقامتگاه بوم‌گردی در تنگ‌سیاب کوهدشت

فرماندار کوهدشت گفت: به جهت تقویت حوزه گردشگری، اقامتگاه بوم‌گردی در منطقه تنگ‌سیاب کوهنانی ایجاد شود.

به گزارش سفیرافلاک، محمد مرادی صبح امروز در جلسه شورای اشتغال و برنامه‌ریزی کوهدشت، اظهارداشت: بایستی درزمینهٔ اشتغال اهتمام بیشتری صورت گیرد و مصوباتی که اولویت دارد و زودتر به بهره‌برداری می‌‌رسد، در راستای آن اقدام شود.

 وی افزود: پروژه‌هایی که تا الآن در شورای اشتغال تصویب‌شده است و یک میلیارد به بالا هستند، کمیته ارزیابی و بازرسی از این پروژه‌ها بازدید داشته باشد.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: ظرفیت‌های مختلف توسط شهرک‌های صنعتی احصاء گردد چراکه باید به افراد جدید تحویل داده شود و برای تبدیل به احسن آن تصمیم مطلوبی اخذ شود.

 وی تصریح کرد: استاندار لرستان در سومین جشنواره انار کوهدشت دستور دادند که بایستی کارگروهی برای توسعه منطقه سیاب ایجاد شود، امروز جلسه‌ای در این راستا صورت گیرد چراکه فردا با حضور معاونت اقتصادی استاندار لرستان رسماً این کارگروه تشکیل خواهد شد.

 مرادی گفت: در راستای ایجاد بوم‌گردی، سایت گردشگری، ایجاد رستوران و مهمانسرا در منطقه تنگ‌‌سیاب کوهنانی بایستی اهتمام داشته باشیم و اداره میراث فرهنگی و گردشگری پیگیری کند.

فرماندار کوهدشت بیان کرد: متولی توسعه هر حوزه در جلسه کارگروه توسعه منطقه تنگ‌سیاب حضور داشته باشد و اولویت با پروژه‌های صنعتی است.

 وی با اشاره به اینکه اتباع بیگانه غیر‌مجاز بایستی شناسایی و به جهت جابجایی تحویل مراجع قانون شود، یادآورشد: برای هر بخش با مشارکت اداره میراث فرهنگی یک بوم‌گردی گردشگری ایجاد شود، در این زمینه بخش خصوصی نیز می‌تواند ورود کند.

 مرادی بیان کرد: جاده دسترسی به سد سیمره تعیین تکلیف شود تا زیرسازی و آسفالت آن صورت گیرد؛ همچنین دره‌شیرز تعیین تکلیف شود و مالکیت ورودی شیرز توسط اداره میراث فرهنگی ساماندهی شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از