حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام جمعه پلدختر مطرح کرد:

ضرورت رفع مشکلات سایت سیل‌زدگان پلدختر

ضرورت رفع مشکلات سایت سیل‌زدگان پلدختر

امام جمعه پلدختر گفت: سایت سیل‌زدگان شهرستان پلدختر دارای مشکلاتی است که انتظار داریم مدیران برای حل آن تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی عصر امروز در جلسه مشترک شورای قضایی لرستان با بیان اینکه تعامل و همفکری که بین کلیه دستگاه‌ها وجود دارد یک برند برجسته برای شورای اداری شهرستان پلدختر است، اظهارداشت: فضای فیزیکی دادگستری شهرستان زیبنده پلدختر نیست که باید احداث دادسرا در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: باید توجه ویژه‌ای به خانواده‌های کارکنان دادگستری کل استان داشته باشید و از خانواده کارکنان دادگستری حمایت شود چون زحمات زیادی را به دوش می‌کشند تا کارکنان و قضات بتوانند با خیال آسوده به مردم خدمات‌دهی کنند.

امام جمعه پلدختر به ضرورت احداث زندان در شهرستان پلدختر اشاره و عنوان کرد: مطالبه افرادی که در سایت سیل‌زدگان سکونت دارند صدور سند برای واحدهای مسکونی آن‌هاست که متاسفانه هنوز بین ادارات پاسکاری می‌شود. 

وی بیان کرد: تعارض بین شهرداری و راه و شهرسازی سبب مشکلاتی برای ساکنان سایت سیل‌زدگان شهر پلدختر شده که نقش دادگستری در این بین برجسته و می‌تواند مشکل این خانوارها را برطرف کند.

موسوی گفت: دیوار کلانتری یکی از خیابان‌های شهر پلدختر را بن‌بست کرده که انتظار داریم رئیس دادگستری از این مشکل بازدید و برطرف کردن آن را در دستور کار قرار دهد.

وی تصریح کرد: تبلیغات زود هنگام کاندیدای انتخابات در پلدختر در حال انجام است و با توجه به اینکه ۳۸ روز تا انتخابات باقیمانده است برخی اقدامات ممکن است سبب کاهش حضور مردم در انتخابات شود.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه طبق شنیده‌ها حامیان کاندیداها در برخی نقاط شهرستان اقدام به تیراندازی می‌کنند که باید با این اقدام برخورد شود، ممکن است این اقدمات سبب ناامنی در شهرستان شود که رئیس‌کل دادگستری باید این موضوع را مدنظر داشته باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از