حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان:

طرح «شوق رویش» در لرستان اجرا می‌شود

طرح «شوق رویش» در لرستان اجرا می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: طرح «شوق رویش» با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت در لرستان اجرا می‌شود.

محمد قدمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: طرح «شوق رویش» با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان برنامه‌ریزی شده که این طرح ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و جوانان است و کلاس‌های متنوعی در این راستا برپا شده است.

وی افزود: در این طرح تلاش می‌شود تا افراد بتوانند از وقت فراغت خود برای کسب یک مهارتی که به آن علاقمند هستند استفاده نمایند که خانه‌های هلال، مساجد، مراکز هلال‌احمر میزبان برگزاری این کلاس‌ها در سطح استان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان تصریح کرد: برگزاری مانورهای مختلف، کلاس‌های کمک‌های اولیه، جشنواره‌های فرهنگی و هنری و برگزاری پویش‌های متنوع از مهم‌ترین موضوعات کلاس‌های تابستانی است.

قدمی بیان کرد: هدف از برگزاری این کلاس‌ها این است که افراد نوجوان و جوان بتوانند استعدادهای خود را شکوفا کنند و با کسب مهارت بتوانند به اهداف خود دست یابند که این طرح از هم‌اکنون آغاز شده و تا پایان تعطیلات تابستان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۰۴ خانه هلال در سطح استان وجود دارد که بخشی از برنامه‌های اوقات فراغت تابستان در خانه‌های هلال برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از