حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
سرپرست فرمانداری معمولان خبرداد:

طغیان رودخانه چولهول در معمولان

طغیان رودخانه چولهول در معمولان

سرپرست فرمانداری معمولان از طغیان رودخانه چولهول در این شهرستان خبر داد.

محمد ناظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به بارش شدید باران در شهرستان معمولان اظهار داشت: به دلیل شدت بارش‌ها و بالا آمدن دبی آب رودخانه فصلی، راه ارتباطی روستای نورعلیوند کار معمولان که از بستر رودخانه عبور می‌کند به صورت موقت مسدود شده است.

وی به طغیان رودخانه چولهول در محل آبشار افرینه اشاره کرد و افزود: سطح آب رودخانه چولهول بالا آمده و در محل آبشار افرینه طغیان کرده است ولی تا این لحظه مشکلی در این منطقه رخ نداده است.

سرپرست فرمانداری معمولان با بیان اینکه برق شهر معمولان به دلیل رعد و برق قطع شده بود عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، برق شهر معمولان وصل شده است و تلاش می‌شود تا پایان بارش‌ها مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

وی با اشاره به قطع آب شرب روستای دمرود افرینه بیان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی اکیپ‌های آبفا مشکل آب شرب این روستا را برطرف می‌کنند.

ناظری با اشاره به اینکه راه ارتباطی روستای دمرود افرینه دچار آبشستگی شده است، گفت: برای جلوگیری از بروز حادثه برای مردم، اکیپ‌های راهداری در منطقه حضور دارند تا ایمن‌سازی این محور را انجام دهند.

وی تصریح کرد: رعد وبرق سبب قطع آنتن‌دهی روستای سرنجه زیودار شده است که اپراتور همراه اول برای رفع مشکل در این منطقه حضور دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از