حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی

فاز توسعه استادیوم ۱۵هزار نفری خرم‌آباد آغاز شد

فاز توسعه استادیوم ۱۵هزار نفری خرم‌آباد آغاز شد

فاز توسعه استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در مراسم آغاز فاز توسعه استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، اظهارداشت: صعود تیم خیبر با توجه به حمایت‌هایی که صورت گرفت، سبب خوشحالی ورزش دوستان شد.

وی افزود: قرار بود در دور دوم سفر ریاست‌جمهوری به استان لرستان، استادیوم ۱۵ هزار نفری افتتاح و این پروژه ورزشی به جوانان تقدیم شود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با توجه به روند اجرای این پروژه، اصلاح چمن آن مطرح شد که تلاش بر این است تا چمن با کیفیت مناسب برای نیم فصل دوم آماده شود و این تیم بتواند بازی خود را انجام دهد.

بذرپاش با اشاره به تخصیص زمین، عنوان کرد: راه مواصلاتی ورزشگاه باید رفت و برگشت باشد که در این راستا راه و شهرسازی زمین مورد نیاز را تامین می‌کند و توسعه این پروژه ورزشی باید در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه مسعود عبدی مدیر باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: با توجه به اینکه ظرفیت این باشگاه ۱۵ هزار نفر است اما با افزودن بخشی دیگر به این پروژه، ظرفیت را تا ۲۳ هزار نفر افزایش خواهیم داد البته دولت سیزدهم حمایت‌های زیادی از باشگاه خیبر داشت.

وی افزود: تامین برق پایدار، فیبر نوری، بهسازی جاده دسترسی، مجوز چاه آب پایداری شبکه از دیگر خواسته‌های باشگاه خیبر است که این مجموعه بزرگ ورزشی به مجموعه‌ای ارزشمند تبدیل شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از