حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام جمعه بروجرد:

فتح خرمشهر اقتدار رزمندگان را نشان داد

فتح خرمشهر اقتدار رزمندگان را نشان داد

امام جمعه بروجرد گفت: فتح خرمشهر در سوم خرداد، اقتدار رزمندگان کشور را نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی حسینی  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: جبهه مقاومت هر روز در حال پیشرفت است و در مقابل ظالمان ایستاده اما حقوق بشر در مقابل ظلم ظالمان و جنایت‌های غرب سکوت اختیار کرده که اگر دشمن دست به بمب اتم بزند، جبهه مقاومت با همه توان وارد میدان می‌شود و رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

وی افزود: یکی از عملیات‌های مهم در دوران دفاع مقدس عملیات بیت‌المقدس بود که منجر به آزادی خرمشهر شد که رزمندگان ایران با توکل به خدا و با ایمان در مقابل دشمن ایستادند و پیروز شدند.

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: عملیات وعده صادق به‌نوعی ادامه همان عملیات‌های دوران دفاع مقدس است که روزگاری رزمندگان برای آزادی خرمشهر ایستادند و امروز در عملیات وعده صادق دشمن را به عقب راندند.

وی با اشاره به روز جمعیت، تصریح کرد: برای افزایش فرزند آوری مشوق‌هایی در نظر گرفته‌شده که لازم است در راستای اجرای این مشوق‌ها تعللی صورت نگیرد و علاوه بر این نیز بافرهنگ سازی، زوج‌های جوان را به داشتن فرزند تشویق کرد.

حسینی با اشاره به سالروز شهادت شهید بروجردی، بیان کرد: شهید بروجردی از جوانان مخلصی بود که توانست در دفاع مقدس نقش خود را به‌خوبی ایفا نماید و در راستای انجام رسالتی که بر عهده داشت تا جایی پیش رفت که لقب مسیح کردستان گرفت.

وی با تأکید بر توجه به بهره‌وری گفت: باید از امکانات به خوبی استفاده کرد لذا باید مصرف درست را در دستور کار قرار دارد و مصرف درست را انجام دهیم تا این منابع در اختیار نسل‌های بعدی هم قرار گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از