حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار بروجرد:

فرهنگ‌سازی در مسئله جمعیت بسیار ضروری است

فرهنگ‌سازی در مسئله جمعیت بسیار ضروری است

فرماندار بروجرد گفت: فرهنگ‌سازی در مسئله جمعیت بسیار ضروری است و باید همه دستگاه‌ها در این زمینه همکاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مسلم مرادی ظهر امروز در جلسه جوانی جمعیت که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در مورد جمعیت و لزوم افزایش جمعیت صحبت‌هایی فرمودند که لازم است همه دستگاه‌ها برای اجرای سیاست‌های جمعیتی پای کار باشند.

وی افزود: در راستای مشوق‌های فرزندآوری در بروجرد اقداماتی صورت گرفته از جمله واگذاری ۱۷۲ قطعه زمین به خانوارهای دارای سه فرزند به بالا که در همین راستا ۱۰ هکتار زمین دیگر آماده است که با رفع مشکلات آن‌ها، به متقاضیان واگذار شود.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: در همین حوزه بیش از ۹۰ درصد تسهیلات پرداخت شده و تلاش‌هایی صورت گرفته تا بخشی از این مشوق‌ها پرداخت شود.

مرادی بیان کرد: برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز بیش از ۷ هزار واحد مسکونی آماده شده و در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی در حوزه جمعیت، یادآور شد: تبلیغات در این زمینه بسیار حائز اهمیت است لذا باید همه دستگاه‌ها در این زمینه پای کار باشند و با تبلیغات در راستای افزایش فرزندآوری اقدام کنند.

فرماندار بروجرد گفت: طرح‌ها و ایده‌های مختلفی در راستای افزایش فرزندآوری لازم است که در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم مشکل کاهش جمعیت را برطرف کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از