حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/15 شمسی | 2024/05/04 میلادی
پیگیری سفیرافلاک نتیجه داد:

فعالیت نساجی بروجرد از سر گرفته شد

فعالیت نساجی بروجرد از سر گرفته شد

با پیگیری‌های صورت گرفته، فعالیت نساجی از سر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، عدم فعالیت، اخراج و تعدیل نیرو یکی از مهم‌ترین مشکلات در حوزه واحدهای تولیدی استان است، طی روزهای گذشته زمزمه اخراج تعدادی از کارگران نساجی بروجرد به گوش می‌رسید که به همین منظور این پایگاه خبری با درج گزارش به بیان مشکلات این نساجی پرداخت که با پیگیری‌های صورت گرفته خبرها حکایت از فعالیت مجدد آن دارد.

عبدالعلی گیوه‌کی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: نساجی بروجرد که از ابتدای سال جدید شروع به‌کار نکرده بود، با پیگیری و رایزنی از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز به‌کار کرده است.

وی با بیان اینکه مدیران این واحد تولیدی، مشکل سرمایه در گردش را مهم‌ترین علت عدم فعالیت این واحد عنوان کردند، گفت: نساجی بروجرد برای ادامه روند کار، متقاضی دریافت ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات می‌باشد.

گیوه‌کی افزود: در حال حاضر مدیران نساجی اعلام کردند که پرداخت تسهیلات برای ادامه فعالیت این کارخانجات، ضروری است که در همین راستا جلسه‌ای با معاون استاندار و فرماندار بروجرد برگزار شد و همه مشکلات این واحد تولیدی مطرح گردید.

وی یادآورشد: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، با وجود اینکه فروردین ماه کارگاه تعطیل بوده و فعالیتی نداشته است اما مقرر گردید بیمه و حقوق کارگران پرداخت شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد تصریح کرد: همچنین مشکلی که با اداره مالیاتی داشتند برطرف شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از