حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مسئول بسیج دانشجویی لرستان:

قرارگاه انتخاباتی شهید رئیسی در لرستان راه‌اندازی شد

قرارگاه انتخاباتی شهید رئیسی در لرستان راه‌اندازی شد

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: با هدف افزایش مشارکت در انتخابات، قرارگاه انتخاباتی شهید رئیسی در لرستان راه‌اندازی شد.

محسن کریمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به انتخابات ریاست‌ جمهوری، اظهار داشت: قرارگاه انتخاباتی شهید رئیسی توسط بسیج دانشجویی با هدف افزایش مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح در لرستان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: برگزاری انتخابات پرشور در اقتدار و سربلندی ایران نقش بسیار مهمی دارد از همین رو بسیج دانشجویی با برنامه‌ریزی، برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داده تا بتواند در راستای افزایش میزان مشارکت در انتخابات گام بردارد.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، تریبون‌های آزاد، گفتمان سازی، تبیین نقش انتخابات در اقتدار کشور از مهم‌ترین برنامه‌های این قرارگاه است که هم‌اکنون در سطح استان آغاز شده و تا روز انتخابات ادامه دارد.

کریمی از تهیه مستند روایت پیشرفت خبر داد و گفت: این مستند در راستای پیشرفت‌ها و اقداماتی است که در دولت سیزدهم انجام شده که تلاش می‌شود این مستند به صورت گسترده پخش شود و افراد رای دهنده بتوانند در انتخابات فردی مانند شهید رئیسی را انتخاب کنند که بتواند خدمت‌رسانی نماید.

وی بیان کرد: دانشجویان به عنوان قشری اثرگذار در جامعه می‌توانند نقش خود را به خوبی در انتخابات ایفا کنند از همین رو تلاش بر این است که با اجرای این برنامه‌ها توسط قرارگاه بتوانیم بر میزان مشارکت اضافه نمایئم.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان انتخابات باشکوه را مظهر قدرت کشور برشمرد و افزود: ملت ایران در هشتم تیرماه با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر حماسه‌ای خواهند آفرید و اقتدار و عزت کشور را در دنیا دو چندان می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از