حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
فرماندار کوهدشت مطرح کرد:

لزوم تقویت مولدهای فرهنگی در کوهدشت

لزوم تقویت مولدهای فرهنگی در کوهدشت

فرماندار کوهدشت گفت: شهرستان کوهدشت به شدت نیازمند ایجاد و تقویت مولد‌های فرهنگی در راستای به حاشیه‌‌ بردن آسیب‌های اجتماعی و ضد فرهنگی است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، محمد مرادی‌کفراج صبح امروز در آئین معارفه امام جمعه جدید کوهدشت، اظهار داشت: شهرستان کوهدشت سرشار از ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه فراوانی بوده و رزمندگان و شهدایی دارد که در دوران دفاع مقدس حماسه‌آفرینی مثال‌زدنی از خود به نمایش گذاشتند.

وی افزود: مردم ولایتمدار کوهدشت در ایام اربعین حسینی با مهمان‌نوازی از زائران، نشان دادند که در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی به‌خوبی درصحنه هستند؛ حجت‌الاسلام طهماسبی ۱۵ سال در کسوت امامت جمعه شهرستان، خدمات شایسته‌ای را داشتند.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: شهرستان کوهدشت به‌شدت نیازمند ایجاد و تقویت مولد‌های فرهنگی در راستای به حاشیه‌ بردن آسیب‌های اجتماعی و ضد فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت‌ها برای تقویت همه ابعاد اجتماعی، سیاسی و اقتصادی شهرستان مؤثر است، تصریح کرد: بحث احداث سد معشوره، واریانت چنار (تکمیل چهار خطه کوهدشت به خرم‌آباد)، بیمارستان رازی، تصفیه‌خانه فاضلاب و پروژه آب‌رسانی به اراضی کشاورزی از جمله پروژه‌های مهم این شهرستان به شمار می‌رود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از