حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

تنبیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی اقدام راهبردی سپاه بود

تنبیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی اقدام راهبردی سپاه بود

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام راهبردی و امیدبخش سپاه پاسداران در تنبیه رژیم صهیونیستی یکی از دستاوردهای بزرگ نیروی هوافضای سپاه بود.

عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران، اظهار داشت: یکی از هنرهای امام خمینی(ره) نظام‌سازی بود که متناسب با ماموریت‌های انقلاب اسلامی نهادها و ظرفیت‌های مورد نیاز را تاسیس نمودند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدمات راهبردی امام راحل دستور تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ بود، افزود: سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی و تجسم عینی شعارها و آرمان‌های انقلاب است و ما اهداف بلند انقلاب اسلامی را در سپاه پاسداران درمی‌یابیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در راستای دفاع از مبانی انقلاب، حمایت از خط اصولی دفاع از مستضعفین جهان، مبارزه با استکبار و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی نهاد مقدس سپاه پاسداران تاسیس شد.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) در شهریور سال ۱۳۶۴ با نگاه بلندی که نسبت به سپاه پاسداران داشتند دستور دادند سه نیروی زمینی، هوایی و دریایی سپاه گسترش پیدا کند، در ادامه حیات پربرکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با توجه به گام‌های بلندی که این نهاد مقدس برداشت مقام معظم رهبری در سال ۱۳۶۹ دو شاخه سپاه قدس و سازمان مقاومت بسیج را به ماموریت‌های این مجموعه اضافه و سپاه پاسداران را در پنج حوزه ترسیم کردند.

گودرزی گفت: سپاه پاسداران علاوه بر اینکه یک نیروی نظامی خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی و یار و یاور مظلومان جهان است یک نیروی پای کار مردمی و یک ظرفیتی است که در شرایط سخت و در هر شرایطی که انقلاب نیاز داشته پای کار بوده است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران با نقش‌آفرینی در حوادث و بحران‌های مختلف از جمله سیل و زلزله پیوند عمیق با توده‌های مردم برقرار و نقش اجتماعی خود را ایفا و پشتیبان مردم است. 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران یک نیروی برون مرزی است، جغرافیای ماموریت‌های سپاه محدود به مرزهای ایران نمی‌شود سپاه امید مستضعفان کل عالم است و در هر نقطه‌ای که نیاز به حضور باشد با اقتدار حضور موثری دارد.

وی یادآورشد: یکی از دستاوردهای بزرگ نیروی هوافضای سپاه پاسداران اقدام راهبردی و امیدبخش تنبیه رژیم کودک‌کش رژیم صهیونیستی بود، رژیمی که در یک خطای راهبردی کنسولگری ما در کشور سوریه را هدف قرار داد.

گودرزی عنوان کرد: به دستور مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا، سپاه پاسداران یک دفاع قانونی، محدود، مشروع و از پیش اعلام شده صرفا در حد یک تنبیه انجام داد و اثبات کرد که انقلاب اسلامی اهل اقدام و عمل است و یک توان بازدارندگی عمیقی در این کشور وجود دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی به خوبی می‌دانند که اگر پای خود را از گلیم‌شان دراز کنند و خطایی از آن‌ها سر بزند با سیلی محکم نیروهای مسلح از جمله سپاه پاسداران مواجه شده و می‌دانند سپاه پاسداران بر سر منافع ملی و اقتدار کشور که حاصل تلاش‌های امام خمینی(ره) و خون شهدا است با هیچ احدی ملاحظه و مماشات ندارد. 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مایه آرامش ملت، زینت اسلام، امید مستضعفان عالم و سبب افزایش امید و اعتماد مردم و پشتیبان ملت‌های مظلوم عالم است، امام خمینی(ره) به عنوان موسس این نهاد مقدس به نیکی سپاه را شناخت و به درستی سپاه را تاسیس و بیان نمودند که اگر سپاه نبود کشور نبود و حقیقتا اگر سپاه پاسداران نبود کشور هم نبود.

وی افزود: امام خمینی(ره) با همه عظمت روحی، معنوی و بزرگی که داشتند فرمودند که ای کاش من هم یک پاسدار بودم که این ارج، قرب و منزلت پاسداران را می‌رساند که حقیقتا پاسداران ما پاسدار اسلام و ادامه‌دهنده راه اباعبدالله‌الحسین(ع)هستند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یقین دارم که اگر پاسداران ما در قیام امام حسین(ع) و واقعه عاشورا حضور داستند حتما به ندای هل من ناصر ینصرونی امام حسین(ع) لبیک گفته و حرکت امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم لبیک به ندای امام حسین(ع) است که در گوش تاریخ پیچیده است.

وی بیان کرد: یکی از اقدمات بزرگ سپاه پاسداران مبارزه مجاهدانه با گروه‌های تروریستی در منطقه و گسترش امنیت ایران و منطقه است، همه ما شاهد بودیم داعشی که بلایی بر دامن اسلام بود با اقتدار و ضربه محکم و شکننده سپاه پاسداران زمین‌گیر شد، شکست خورد و از صحنه روزگار حذف شد.

گودرزی گفت: عقبه، پشتیبان و صحنه گردان اصلی گروه‌های تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که ما امروز شاهد هستیم که سپاه پاسداران این رژیم‌های فاسد و تروریست را هم سرکوب کرده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از