حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام‌ جمعه کوهدشت:

مجلس مظهر وحدت و وفاق ملی است

مجلس مظهر وحدت و وفاق ملی است

امام جمعه کوهدشت گفت: مجلس خوب در رأس امور است و وظیفه قانون‌گذاری و نظارت را انجام دهد، هم‌چنین بایستی مظهر وحدت و وفاق ملی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: در عبادت انسان نباید دچار عُجب شود و هم‌چنین‌ مال و ثروت نیز نباید او را در مسیر اسراف قرار دهد، این دنیا امکاناتش و فقرش برای آزمایش الهی است.

وی با اشاره به جنایات رژیم موقت صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، افزود: پیروی نهایی با محور مقاومت و مردم مظلوم غزه است، یک سرچشمه امیدی خواهد آمد و ریشه ظلم و جنایات می‌خشکاند و از بین می‌برد؛ اعصاب این جنایتکاران به دلیل مقاومت مردم فلسطین خُرد است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، عنوان کرد: نهضت اخیر، پرتوی از نهضت ۱۵ خرداد است، هرکس پیرو خط امام راحل است در مقابل زورگویان عالم نباید کوتاه بیاید؛ اگر انقلاب اسلامی در مقابل آمریکای جنایت ایستاده است، وصیت امام راحل است که سخنش از قرآن و روایات است.

وی تصریح کرد: پس‌ازاینکه خادم‌الرضا(ع) آیت‌الله رئیسی به شهادت رسید، در مواجهه با شهادت رئیس‌جمهور، رهبری معظم انقلاب تدبیر خوبی داشتند و فرمودند، کشور باقدرت راهش را ادامه می‌دهد و آقای مخبر راه او را ادامه می‌دهد.

طهماسبی گفت: مراسم تشییع میلیونی شهید آیت‌الله رئیسی و سایر شهدای خدمت پیام مهمی به دنیا مخابره کرد و موجب بیمه شدن انقلاب اسلامی شد، امروز بایستی برای حل معیشت مردم با دولت جدید تلاش شود.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به شروع به کار مجلس جدید، گفت: مجلس خوب در رأس امور است بایستی برمدار قانونی خود عمل کنند و صادقانه با موکلان خود رفتار نمایند و وظیفه قانون‌گذاری و نظارت را انجام دهد، هم‌چنین بایستی مظهر وحدت و وفاق ملی باشد.

وی گفت: بایستی با بصیرت مراقبت کنیم، انتخاباتی سالم را با وحدت و همدلی برگزار کنیم و حضوری پرشور را در این عرصه داشته باشیم و دشمنان را ناامید کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از