حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح کرد:

مخالفت مجلس با شرکت‌های واسطه تامین نیروی انسانی

مخالفت مجلس با شرکت‌های واسطه تامین نیروی انسانی

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی با استمرار شرکت‌های واسطه تامین نیروی انسانی مخالف است.

به گزارش سفیرافلاک، عباس گودرزی اظهارداشت: در ارتباط با اینکه تصدی‌گری را در دستگاه‌های اجرایی به بخش خصوصی واگذار کنند، معنای آن واگذاری خدمت است نه واگذاری نیروی انسانی به بخش خصوصی. مجلس با استمرار و توسعه فعالیت شرکت‌های واسطه تامین نیروی انسانی مخالف است و در اظهارات، مصوبات و موضع‌گیری این مخالفت را بیان کرده است.

وی با بیان اینکه در ساز و کارها، نیروهای شرکتی دیده شود افزود: مقرر شد استمرار به‌کارگیری ضابطه‌مند شود تا کسانی که هستند دولت و سازمان اداری استخدامی برنامه‌ریزی کند و بهترین چارچوب برای برنامه‌ریزی همان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صدور هرگونه مجوز و گواهی باید نظام‌مند شود و باید به مرکز آموزش مدیریت دولتی رای داد تا مکلف شود که این نظارت را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شاهد صدور برخی گواهی هستیم که باید به نحوی باشد مدرک دانشگاهی صادر نشود و گواهی مورد نیاز با تایید مرکز آموزش مدیریت دولتی و ثبت در سامانه صورت گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از