حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد مطرح کرد:

مدیریت جهادی شهید رئیسی درس بزرگی برای مسئولان

مدیریت جهادی شهید رئیسی درس بزرگی برای مسئولان

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: مدیریت جهادی و انقلابی شهید رئیسی درس بزرگی برای همه مسئولان از اکنون تا همیشه تاریخ است.

محمد برامکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور ایران اسلامی و هیأت همراه، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز شهید آیت‌الله رئیسی خادم‌الرضا بودن است و این خدمت یک ذخیره دنیایی و آخرتی برای ایشان بود که از جوانی در محضر امام رضا(ع) خدمت می‌کرد.

وی افزود: شهید رئیسی خدمات شایانی را به مردم و زائران حرم امام رضا(ع) عرضه داشت و اعزام زیارت اولی‌ها و متبرک کردن همه کشور به غذای امام رضا(ع) را در دستور کار قرار داد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به اینکه در نظام و کشوری که ولی‌ فقیه وجود دارد هیچ وقت بن‌بست به وجود نمی‌آید، عنوان کرد: ولی فقیه به عنوان مرکز ثقل قانون اساسی بر نحوه اجرای قانون اساسی مدیریت و نظارت می‌کند اگرچه فقدان شهید رئیسی برای همه ما سخت است اما کشور از وجود مدیرانِ لایق، شایسته، انقلابی، ولایی و توانمند خالی نیست.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی و منطقه همه در شوک عظیمی فرو رفتند اما باید قانون اجرا شود، ایران اسلامی کشور بزرگی است که با بحران مدیریت مواجه نمی‌شود و خلأ مدیریتی در کشور ایجاد نخواهد شد.

برامکی با اشاره به خدمات انقلابی و جهادی شهید رئیسی، بیان کرد: شوق خدمت، زندگی مردمی، پُرکاری، سفرهای متعدد خارجی و داخلی، مدیریت جهادی و انقلابی و سرباز ولایت و رهبری بودن شهید رئیسی درس بزرگی برای همه مسئولان از اکنون تا همیشه تاریخ است.

وی گفت: شهید رئیسی زمانی کشور را تحویل گرفت که روزانه بیش از ۶۰۰ نفر در اثر کرونا جان خود را از دست می‌دادند اما این شهید بزرگوار در کمتر از ۴۵ روز وضع کشور را سامان داد و کرونا را ریشه‌کن کرد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: شهید رئیسی ثمره انتخاب هوشمند مردم و‌ سرباز پاک باخته رهبر معظم انقلاب بود که لحظه‌ای استراحت نداشت، مشی مردمی، زیست انقلابی و کار و روحیه جهادی شهید رئیسی برای همه مدیران یک درس بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: تقدیر الهی این بود خادم‌الرضا دیگر در میان ما نباشد ان‌شاءالله تا ۵۰ روز آینده تکلیف رئیس جمهور بعدی مشخص خواهد شد و مردم خادم دیگری را انتخاب می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از