حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه الیگودرز:

مردم به کاندیدای تراز انقلاب اسلامی رای دهند

مردم به کاندیدای تراز انقلاب اسلامی رای دهند

امام جمعه الیگودرز گفت: مردم در انتخابات پیش رو به کسی رای دهند که در تراز انقلاب اسلامی و لیاقت جایگاه شهید جمهور آیت الله رئیسی را داشته باشد.

حجت‌الاسلام مهدی سرلک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مردم‌سالاری دینی را اساس نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهارداشت: حضور مردم در انتخابات همیشه سرنوشت‌ساز است و هرکس امنیت، اقتدار، پیشرفت و برون رفت از مشکلات کشور را می‌خواهد مکلف است که در انتخابات شرکت کند. 

وی شرکت در انتخابات را یک تکلیف شرعی، عقلی و ملی دانست و افزود: صرفاً شرکت در انتخابات کفایت نمی‌کند و علاوه بر آن لازم است برای تحقق ایران قوی دیگران را هم تشویق به شرکت کنیم.

امام جمعه الیگودرز عنوان کرد: در راستای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تکلیف همگانی داریم و مقام معظم رهبری فرمودند دو عامل مشارکت بالا و حضور گسترده و پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح سبب سرافرازی ایران اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه فرد اصلح را می‌توان براساس معیارها و دیدگاه‌های امامین انقلاب انتخاب کرد، گفت: مقام معظم رهبری در رابطه با انتخاب فرد اصلح فرمودند کارآمد و توانایی مدیریت اجرایی کشور را داشته و همچنین اعتقاد راسخی به مبانی انقلاب و خطوط قرمز نظام داشته باشد.

حجت‌الاسلام سرلک ویژگی‌های ایمان، تقوا و اخلاص را از جمله ویژگی‌های فرد اصلح دانست و بیان کرد: روحیه انقلابی و مردمی، ساده زیستی، اعتقاد به مردم و به ویژه جوانان از دیگر ویژگی‌های فرد اصلح است.

وی تصریح کرد: از ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی انتظار می‌رود به کسی رای دهند که در تراز انقلاب اسلامی و شایسته ملت ایران باشد.

امام جمعه الیگودرز خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات پیش رو به کسی رای دهند که لیاقت جایگاه شهید جمهور آیت الله رئیسی را داشته باشد.

وی اظهارداشت: از آنجا که دولت سیزدهم با گفتمان انقلابی و مردمی کارهای بزرگ و اقدامات زیربنایی اساسی را در راستای پیشرفت کشور رقم زد و جایگاه ایران را در منطقه و جهان بالاتر از همیشه برد، امیدواریم که دولت آینده همین مسیر نورانی خدمت را پیش ببرد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از