حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
فرمانده سپاه لرستان:

مردم در راهپیمایی امروز حضورحداکثری رقم زدند

مردم در راهپیمایی امروز حضورحداکثری رقم زدند

فرمانده سپاه لرستان گفت: مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن حضور حداکثری رقم زدند و ان‌شاءالله در انتخابات ۱۱ اسفندماه مشارکت پرشوری خواهندداشت و یک مشت دیگر بر دهان دشمن می‌زنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار نعمت‌الله باقری صبح امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهارداشت: امروز مردم پیامشان را به خوبی به دشمنان رساندند و آن مشارکت حداقلی که امروز دشمن در انتخابات دنبال می‌کند، مردم ما در روز ۲۲ بهمن حضور حداکثری را رقم زدند و نشان دادند که ان‌شاءالله در انتخابات ۱۱ اسفندماه مشارکت حداکثری و پرشوری خواهندداشت و یک مشت دیگر بر دهان دشمن می‌زنند.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بسیار متفاوت بود و بنا بر گفته شاهدان عینی این راهپیمایی امسال بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بوده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: مردم ما یاد گرفتند هرکجا که دشمن بیشتر ورود کند، محکم‌تر پای کار آیند و امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در استان لرستان این اتفاق افتاد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از