حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد:

مردم لرستان سنگربانان خوبی برای انقلاب هستند

مردم لرستان سنگربانان خوبی برای انقلاب هستند

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: مردم لرستان سنگربانان خوبی برای انقلاب هستند و انتخابات خوب، پرشور، با مشارکت بالا و امنیت کامل را رقم خواهند زد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، محمد برامکی عصر امروز در جلسه جهادتبیین با محوریت بررسی مسائل روز که در حسینیه عاشقان ثارالله خرم‌آباد برگزار شد، اظهارداشت: استان لرستان همیشه با نام اهل بیت(ع) می‌درخشد و ثابت کرده در پای کار بودن در مسیر نورانی انقلاب اسلامی و امامین انقلاب پیشرو و پیش‌قدم است.

وی افزود: اگر ۹ دی به مبدأ و مرجع یک تحول عظیم در جامعه اسلامی تبدیل شد و مردم با بصیرت مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران کوبیدند، ما مردم لرستان در هشتم دی ماه سال ۱۳۸۸ به صحنه آمدیم و طومار فتنه‌گران را در هم پیچیدیم.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد تصریح کرد: ما مردمی هستیم که رهبرمعظم انقلاب فرمودند شجاعت مردم لر و دلاوری آن‌ها قبل از آنکه شنیدی باشد دیدنی است و در آستانه کنگره شهدای استان که در ۶ آبان ماه برگزار شد فرمودند مردم لر دارای دو ویژگی شجاعت و وفاداری هستند.

برامکی بیان کرد: علما و بزرگان لر در انقلاب و قبل از انقلاب در هرکجا که خلل وارد می‌شد تحرکی در جبهه انقلاب رقم می‌زدند و نهضت را سرزنده می‌کردند.

وی عنوان کرد: ما از یک جشن بزرگ سربلند بیرون آمدیم، مردم لرستان هفته گذشته در راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن حماسه آفریدند و خیابان‌ها در این روز مملو از جمعیت بود که همه دنیا این حماسه را تشویق کردند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به اینکه مردم لرستان همیشه با بصیرت مثال‌زدنی پای کار انقلاب هستند، گفت: مردم لرستان حتماً یکبار دیگر سرافراز در محضر ولایت و سنگربانان خوبی برای انقلاب هستند و ان‌شاءالله در ۱۱ اسفند ماه انتخابات خوب، پرشور، با مشارکت بالا و امنیت کامل را رقم خواهیم زد.

برامکی خاطرنشان کرد: ما در سلسله مباحث جهادتبیین تا امروز حدود هزار جلسه جهادتبیین را در سطح استان برگزار کردیم که ثمرات خوبی داشته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از