حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان:

مرکز نیکوکاری نفس در رومشکان افتتاح شد

مرکز نیکوکاری نفس در رومشکان افتتاح شد

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: مرکز نیکوکاری نفس امروز در شهرستان رومشکان افتتاح شد.

مصطفی امیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک اظهارداشت: مرکز نیکوکاری نفس رومشکان امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و معاون سپاه شهرستان رومشکان افتتاح شد.

وی افزود: جهت حمايت از قانون جوانی جمعيت و كمک به بحران پيری جمعيت در كشور و با توجه به اينكه يكی از مهمترين معضلات امروز جامعه، بحث سقط جنين عمدی است و سالانه بين ٣٠٠ تا٥٠٠ هزار سقط عمد جنين به دلايل مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی انجام می‌گيرد، مراكز نيكوكاری نفس در شهرستان‌های استان راه‌اندازی شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به افتتاح مرکز نفس در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، ازنا، دوره‌چگنی، كوهدشت، رومشكان و الشتر عنوان کرد: طی هفته‌های آينده نیز با تلاش كانون‌های بسيج جامعه پزشکی مراكز نفس ساير شهرستان‌ها افتتاح و آماده ارائه خدمت به مادران بارداری كه به دنبال سقط عمدی جنین هستند، می‌شوند.

وی با بیان اینکه در مراکز نفس حمايت‌های مختلفی از جمله مراقبت پزشكی در دوران بارداری، انجام مشاوره‌های رايگان پزشكی و درمانی انجام می‌شود گفت: همچنين حمايت‌های معيشتی با كمک سازمان‌هایی که در اين امر خداپسندانه شریک‌اند از قبيل بسيج سازندگی، ستاد اجرايی فرمان حضرت امام (ره)، بهزيستی، كميته امداد، دادگستری، صدا و سيما، شهرداری‌ها، دانشگاه علوم پزشكی و شبكه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تابعه تابعه انجام می‌گیرد.

امیری تصریح کرد: اميدواريم با کمک دستگاه‌های مذکور درصد موفقيت طرح را بالا برده و كمک زيادی به رفع بحران جمعيتی كشور در اين زمينه کرده باشيم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از