حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
استاندار لرستان:

مسکن نیروهای مسلح لرستان پیگیری می‌شود

مسکن نیروهای مسلح لرستان پیگیری می‌شود

استاندار لرستان گفت: زمین‌هایی که در سطح کلان نیاز به تصمیم‌گیری دارند در مسکن شهر‌سازی و نیروهای مسلح کشور دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، ابوطالب شفقت عصر امروز در جلسه قرارگاه مسکن که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: وزارت دفاع مسئولیت تأمین مسکن نیروهای مسلح را به صورت متمرکز در چارچوب مقررات به عهده دارد در این جلسه رئیس سازمان تأمین‌ اجتماعی نیروهای مسلح به ما نمایندگی دادند و سردار باقری فرمانده سپاه لرستان مسئولیت هماهنگی نهاد‌های نیروی مسلح و دستگاه‌های اجرایی استان را بر عهده دارد.

وی افزود: در این جلسه مسائل مختلف شهرهای استان مورد توجه قرار گرفت و در رابطه با زمین‌های نیروهای مسلح که در استان وجود دارد تصمیم‌گیری شد، همچنین زمین‌هایی که در سطح کلان نیاز به تصمیم‌گیری دارند در مسکن شهر‌سازی و نیروهای مسلح کشور دنبال می‌شود.

استاندار لرستان بیان کرد: برای زمین‌های در دست اقدام اختلافاتی بوده مانند زمینی که در یکی از اماکن ارتش در اختیار بنیاد تعاون بوده و توافق شده نماینده مسکن شهر‌سازی با حضور در ثبت اسناد زمین را واگذار و وام‌های خود را دریافت کند.

وی عنوان کرد: همه این فرآیندها در چارچوب نهضت ملی مسکن و بعضاً با استفاده از زمین نیروهای مسلح است، نیروی مسلح در بعضی شهر‌ها زمین ندارد که قرار است به آن‌ها کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از