حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
معاون استاندار لرستان:

مشارکت حداکثری در انتخابات مهم‌ترین اولویت است

مشارکت حداکثری در انتخابات مهم‌ترین اولویت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: در شرایط حساس کنونی مهم‌ترین اولویت سیاسی انتخابات و مهم‌ترین اولویت در انتخابات، مشارکت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، احسان یاوری ظهر امروز در آئین گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: یک ویژگی بارز در شخصیت شهید چمران به عنوان الگوی تراز انقلاب اسلامی جمع اضداد بودن ایشان است، شهید چمران اهل هنر و نقاشی بود و با وجود این روحیه لطیف، یک استراتژیست محکم و قوی است.

وی افزود: از ویژگی‌های بارز شهید چمران نگاه اعتقادی و جهادی ایشان است که به عنوان یک متخصص در خارج از کشور تمام امکانات را در اختیارش قرار می‌دهند اما به کشورش بر می‌گردد و می‌گوید انقلاب به من نیاز دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تصریح کرد: امام خمینی(ره) در ماه‌های آخر عمر مبارکشان خطاب به دانشجویان و طلاب می‌فرمایند فرزندان بسیجی‌ام در حوزه و دانشگاه نگذارند که تفکر شرق و غرب به این دو مرکز نفوذ کند.

یاوری بیان کرد: این موضوع و پیام امام خمینی(ره) مأموریت و وظیفه ما را نشان می‌دهد که نگذاریم خط انقلاب در دانشگاه به انحراف کشیده شود و وظیفه اساتید این است که از آرمان‌های انقلاب در دانشگاه دفاع کنند.

وی یادآور شد: استاد بسیجی در انتخابات تأثیرگذار است چون مخاطب اساتید دانشجویان هستند، علاوه بر آن اساتید دانشگاه در جامعه از مرجعیت برخوردارند و جامعه به آن‌ها به یک دید دیگر نگاه می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: در شرایط حساس کنونی مهم‌ترین اولویت سیاسی انتخابات و مهم‌ترین اولویت در انتخابات مشارکت است، نصاب مشارکت در نظام اسلامی برای ادامه راه شهید رئیسی اهمیت دارد که باید تلاش کنیم این نصاب را بالا ببریم و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

یاوری بیان کرد: وظیفه ما این است که گفتمان رهبر معظم انقلاب که مشارکت و انتخاب اصلح است را ترویج دهیم و شاخصه‌های انقلابی‌گری را برای مردم تبیین کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از