حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان:

مشارکت حداکثری نشان‌دهنده قدرت کشور است

مشارکت حداکثری نشان‌دهنده قدرت کشور است

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان گفت: مشارکت حداکثری برای فرد منتخب، مردم و کشور مهم است هرچه مشارکت بالاتر باشد رئیس جمهور با قدرت بهتری می‌تواند به کارهایش برسد که نشان‌دهنده قدرت کشور است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد باقر موسوی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: مشارکت حداکثری برای فرد منتخب، مردم و کشور مهم است هرچه مشارکت بالاتر باشد رئیس جمهور با قدرت بهتری می‌تواند به کارهایش برسد که نشان دهنده قدرت کشور است، ما می‌خواهیم سکان اجرایی کشور را به دست یک شخص بسپاریم بدیهی است آن شخص باید از همه بهتر باشد و انتخاب اصلح یک وظیفه عقلی و شرعی است.

وی افزود: تعهد، تخصص، اعتقاد به مبانی انقلاب اسلامی از معیار‌های فرد اصلح است که باید بتواند مردم را در زندگی مادی و معنوی به اوج برساند، فرد اصلح کسی است که در خدمت به مردم شب و روز نشناسد، از افرادی استفاده کند که جهادی خدمت می‌کنند، اطرافیانش انقلابی باشند و خدمت خالصانه و صادقانه داشته باشد.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان تصریح کرد: همه کشور‌های توسعه یافته از ظرفیت‌های درونی خود استفاده کردند و این یک اصل اساسی در رشد و توسعه است که از همه ظرفیت‌های داخلی کشور استفاده شود، بسیاری از کشور‌های استعمارگر که دوست دارند از منابع کشور‌های دیگر استفاده کنند به دیگر کشورها می‌گویند شما نمی‌توانید و جهان سوم هستید که بپذیرند نمی‌توانند و چشمشان به خارج باشد.

حجت‌الاسلام موسوی عنوان کرد: همه کشورها از نیروهای انسانی و استعدادهای خود بهره گرفتند و به درجات عالی توسعه و پیشرفت رسیدند ما نیز از لحاظ نیروی انسانی و‌ثروت جزء کشور‌های برتر جهان هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های داخلی کشور، بیان کرد: در کشوری زندگی می‌کنیم که بیشتر از میانگین دنیا معدن و پایه‌های ثروتمند بودن را داریم از حیث انسانی یکی از کشور‌های برتر هستیم که می‌توانیم با استفاده از ظرفیت داخلی و جوانان کشور را به اوج قله‌های پیشرفت برسانیم.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای پیشرفت، خاطرنشان کرد: استفاده از همه ظرفیت‌ها‌ی داخلی می‌تواند کشور را به جایگاه واقعی خود برساند کمااینکه این اتفاق در بسیاری از زمینه‌ها در کشور اتفاق افتاده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از