حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
معاون تعلیم و تربیت سپاه لرستان:

مشارکت در انتخابات عزت و سرافرازی نظام است

مشارکت در انتخابات عزت و سرافرازی نظام است

معاون تعلیم و تربیت سپاه لرستان گفت: مشارکت برای تثبیت، تقویت، عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی مهم است.

حجت‌الاسلام مصطفی مهدوی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: کشور ما در مرحله گذار است و این باعث شده که انتخابات در همه ابعاد جامعه اثر داشته باشد پس همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند حضور مردم در انتخابات باعث قوام، دوام و آبروی جمهوری اسلامی است.

وی افزود: جمهوری اسلامی یک کشور مردم پایه است که اصلی‌ترین مولفه قدرت کشور مردم هستند و همه چیز بستگی به درصد حضور و مشارکت مردم در انتخابات دارد بنابراین مشارکت برای تثبیت، تقویت، عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی مهم است و مشارکت ما باعث می‌شود که مردم در غزه و لبنان جان بگیرند و در جبهه مقابل ضعف ایجاد کنند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه لرستان تصریح کرد: حضور ما در انتخابات یک تکلیف عقلی و شرعی و بستر ساز ظهور است اگر ما در انتخابات شرکت کنیم باعث تقویت جبهه حق و ضعف در جبهه باطل خواهیم شد و نتیجه مشارکت و حضور مردم در انتخابات به جامعه، مردم، نظام و انقلاب اسلامی بر می‌گردد.

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه انتخاب اصلح نیز مانند مشارکت یک مسئله عقلی و شرعی است، عنوان کرد: انتخاب اساس رشد و شکل دهنده شاکله شخصیتی فرد و خانواده‌هاست پس باید بهترین‌ها را انتخاب کنیم و به حداقل اکتفا نکنیم اگر انتخاب اصلح داشته باشیم عزت، دوام و قوام باقی می‌ماند و تثبیت می‌شود.

وی یادآور شد: جهت‌گیری فرد اصلح مانند شهید رئیسی انقلاب و خدمت است، شخص اصلح باید کارآمد باشد که از وضعیت موجود اطلاع و برای آن برنامه داشته باشد و بر اساس آن حرکت کند، ما باید اصلح را انتخاب کنیم که باعث می‌شود مشارکت نتیجه بخش باشد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه لرستان گفت: کسی که برنامه دارد، به داخل تکیه می‌کند و وابسته به خارج نیست فرد اصلح است، ما اهل تعامل هستیم اما آن چیزی که ما را رشد می‌دهد تکیه بر توان داخلی است و ان‌شاءالله فردی را انتخاب کنیم که به جوانان و ظرفیت داخلی اعتماد کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از