حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

مشارکت پرشور انتخابات دشمن را به عقب می‌راند

مشارکت پرشور انتخابات دشمن را به عقب می‌راند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: مشارکت پرشور و گسترده در انتخابات دشمن را به عقب می‌راند و طمع آن‌ها نسبت به منافع ما قطع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در سفر به لرستان درجمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت ایران در طول این ۴۵ سال در صحنه‌ها به صورت تحسین برانگیزی حاضر بوده به خصوص در صحنه انتخابات که حضور پرشور خود را همیشه نشان داده است.

وی افزود: انتخابات در پیش رو از ابعاد مختلفی حائز اهمیت است، همان‌طور که رهبری فرمودند برای اینکه به سمت تحقق ایران قوی حرکت کنیم و یک انرژی و نیروی فراوانی را تولید کنیم تا مشکلاتمان با سرعت بیشتر حل شود به خصوص مشکلات اقتصادی که حل آن‌ها اهمیت فراوانی دارد، باید مشارکت گسترده‌ای در انتخابات داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: مشارکت پرشور در انتخابات سبب می‌شود تا دولتی که انتخاب می‌شود، قدرتمندانه به مطالبات مردم پاسخ دهد و بتواند از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم استفاده کند و چنین دولتی باید رای زیادی پشت سرش باشد و انتخابات پررنگ برگزار گردد.

سردار سلیمانی گفت: دشمنان ببیند این مشارکت گسترده ملت ایران در انتخابات، آن‌ها را به عقب رانده و طمع آن‌ها نسبت به منافع ما قطع می‌شود و اینگونه از یک پیچ می‌توانیم عبور کنیم و طبق افکارسنجی‌ها مشارکت خوبی در پیش است به خصوص در استان لرستان که همیشه پیشرو در دفاع از انقلاب اسلامی به ویژه حضور در صحنه انتخابات بوده و هست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از