حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
استاندار لرستان:

مشکلات صنایع در لرستان احصاء می‌شود

مشکلات صنایع در لرستان احصاء می‌شود

استاندار لرستان گفت: مشکلات صنایع در لرستان احصاء می‌شود تا بتوان برای رفع مشکلات راهکارهایی را در دستور کار قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» ابوطالب شفقت عصر امروز در نشست وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی که در فرمانداری برگزار شد، اظهارداشت: در راستای کمک به تولید و رفع مشکلات در این حوزه، صنایعی که مشکلاتی دارند بررسی و این مشکلات احصاء می‌شود.

وی افزود: رسیدگی به برخی از مشکلات واحدهای تولیدی، خارج از اختیارات استانی است که پیگیری‌هایی هم در این زمینه صورت می‌گیرد.

استاندار لرستان تصریح کرد: استان لرستان پُر از ظرفیت و با قابلیت‌های مختلفی از جمله نیروی انسانی، توان علمی و مدیریتی است که در این راستا سرمایه‌گذارانی هستند که در استان و خارج استان سرمایه‌گذاری کردند و کارهای صنعتی را دنبال می‌کنند.

شفقت بیان کرد: اتفاقات خوبی در دولت سیزدهم رخ داده است و باید تلاش کنیم تا با رفع مشکلات بتوانیم خدمات بیشتری را ارائه دهیم.

در ادامه سیروس ابراهیمی معاون اقتصادی استاندار لرستان گفت: نرخ سرمایه‌گذاری در استان بالاست چرا که مجبور به خرید زمین هستیم تا این زمین‌ها در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد لذا زمین‌ها را با قیمت بالا می‌خریم و همین سبب کاهش سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: در بروجرد و خرم‌آباد استقبال برای سرمایه‌گذاری زیاد است اما زمین برای واگذاری به سرمایه‌گذاران کم نداریم که لازم است برای این مشکل فکری شود.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از