حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول بسیج مهندسین صنعتی لرستان:

مشکلات ۷۵۰ واحد صنعتی لرستان احصا شد

مشکلات ۷۵۰ واحد صنعتی لرستان احصا شد

مسئول بسیج مهندسین صنعتی لرستان گفت: مشکلات ۷۵۰ واحد صنعتی استان احصا و مشکل واحدهای صنعتی برطرف و احیا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ارسلان صادقی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات صنایع که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات صنایع با هدف جهش تولید، گروه‌هایی از بسیج مهندسین استان برای رفع مشکلات اقدام کرده که حدود ۲ هزار مشاوره توسط این گروه‌ها به واحدهای صنعتی داده شده که بتوانند مشکلات خود را برطرف نمایند.

وی افزود: در استان طرحی به نام صنعت‌یار در دستور کار قرار گرفته که همین تیم‌ها راهکارها و مشاوره‌ها را ارائه می‌دهند و واحدهای تولیدی می‌توانند با رفع موانع و مشکلات، تولید خود را افزایش دهند.

مسئول بسیج مهندسین صنعتی لرستان تصریح کرد: در پی بازدیدهایی که صورت گرفت، از ۷۵۰ واحد صنعتی در استان عارضه‌یابی انجام شد که برای رفع این عارضه و مشکلات، از سوی کارشناسان طرح‌هایی ارائه گردید.

صادقی بیان کرد: در مجموع با ارائه این مشاوره‌ها و عارضه‌یابی و سایر اقدامات، ۲۵۰ واحد تولیدی توانستند مشکل خود را برطرف و یا اینکه در مسیر احیا قرار گیرند که خوشبختانه در تولید نقش بسیار مهمی دارد.

وی با اشاره به مشکلات واحدهای صنعتی، یادآور شد: مشکلات مالی و تسهیلات از مهم‌ترین مشکلات صنایع استان است که در این راستا در استان حدود ۳۰۰ واحد صنعتی وجود دارد که به دلیل مشکلات نتوانستند فعالیت خود را آغاز کنند و در صورت فعالیت این واحدها شاهد افزایش تولید و اشتغال خواهیم بود.

مسئول بسیج مهندسین صنعتی لرستان عنوان کرد: استان لرستان ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که می‌طلبد سرمایه‌گذاران وارد استان شوند و با سرمایه‌گذاری و احیای این ظرفیت‌ها بتوانند در تولید و اشتغال نقش خود را ایفا نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از