حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
معاون استاندار لرستان:

مشکل خاصی در روند انتخابات لرستان وجود ندارد

مشکل خاصی در روند انتخابات لرستان وجود ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه مشکل خاصی در روند انتخابات وجود ندارد گفت: ان‌شاءالله مردم لرستان نصاب خوبی را در انتخابات به جای بگذارند و با مشارکت بالا یک حماسه دیگر ثبت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، احسان یاوری صبح امروز در محل ستاد انتخابات لرستان در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: امروز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان لرستان بدون هیچ مشکلی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان لرستان هزار و ۶۳۸ شبعه اخذ رأی داریم، افزود: ۲۵ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و بازرسان در امر انتخاب همکاری می‌کنند و بر اساس قانون رأی‌دهندگان می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی رأی دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه در سراسر استان مشکل خاصی در امر انتخابات وجود ندارد، تصریح کرد: مردم لرستان با نظم، آرامش و امنیت رأی می‌دهند و مشارکت خوبی را شاهد بودیم که امیدواریم روند مشارکت تا لحظات پایانی انتخابات ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: اگرچه زمان کمی از انتخابات مجلس گذشته اما همه دستگاه‌ها با یک عزم جهادی، همدلی و اتحاد مشغول ارائه خدمت هستند، ان‌شاء‌الله مردم لرستان نصاب خوبی را در انتخابات به جای بگذارند و با مشارکت بالا یک حماسه دیگر ثبت کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از