حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ترویج مطالعه، توسعه فرهنگی را به دنبال دارد

ترویج مطالعه، توسعه فرهنگی را به دنبال دارد

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به روز کتاب و کتابخوانی گفت: مطالعه کتاب همواره عامل پیشرفت و نوآوری و درنوردیدن مرزهای علم، دانش و آگاهی بوده است.

به گزارش سفیرافلاک، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در پیامی به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی اظهارداشت: در فرهنگ غنی و استوار دین، بر تفکر و تدبر در کتاب تکوین و تشریع برای حفظ و سازماندهی، تعالی، رشد و انتقال ذخایر علمی و فرهنگی در عالی‌ترین شکل توجه و تأکید شده است.

وی افزود: در همین راستا مروری گذرا در سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) نیز تأکید و توجه به کتاب وکتابخوانی بوده است، لذا مطالعه کتاب همواره عامل پیشرفت و نوآوری و درنوردیدن مرزهای علم، دانش و آگاهی بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: آنچه امروز با عنوان کتاب، در دسترس اهل مطالعه قرار می‌گیرد، حاصل رنج، تلاش و پیگیری افراد دانایی است که با پشتکار و علاقه، حاصل دانش و تجربیات خود را در قالب کتاب به ما معرفی و در دسترس قرار داده‌اند که جای قدردانی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: انتظار می‌رود طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی براساس الگوها، تجربه‌ها و ایده‌های نوین شکل بگیرد و کتابخانه‌های استان بیش از گذشته تجهیز شوند و با تلاش و برنامه‌ریزی همه مسئولان، علاقه‌مندان و اندیشه‌‌ورزان شاهد توسعه و نهادینه شدن روزافزون فرهنگ کتابخوانی باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از