حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
مقاومت رزمندگان سبب پیروزی در جنگ تحمیلی شد
مسئول بسیج اقشار سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

مقاومت رزمندگان سبب پیروزی در جنگ تحمیلی شد

مسئول بسیج اقشار سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: مقاومت و ایستادگی رزمندگان سبب پیروزی در جنگ تحمیلی شد و امروز مردم غزه نیز با مقاومت، پیروز خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، فریبرز حاتمی ظهر امروز در یادواره شهدای جامعه پزشکی که در شبکه بهداشت و درمان بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: در دوران دفاع‌ مقدس جوانان زیادی از این استان برای دفاع از ارزش‌ها جان خود را تقدیم کردند و امروز برای ادامه مسیر شهدا باید از ارزش‌ها و آرمان‌ها حفاظت و صیانت کنیم.

وی افزود: خانواده‌های شهدا اسوه‌های صبر و استقامت هستند که عزیزان خود را در راه دفاع از وطن و اسلام تقدیم کردند و امروز همه ما وظیفه داریم که راه شهدا را ادامه دهیم.

مسئول بسیج اقشار سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان جنگی را علیه ایران طراحی کردند تا بتوانند انقلاب را از پای درآورند اما اخلاص، ایستادگی، توکل به خدا و ولایت‌پذیری رزمندگان و ملت ایران سبب پیروزی ایران در جنگ هشت ساله شد.

حاتمی بیان کرد: دشمنان سال‌هاست که دشمنی خود را به شکل و شمایل دیگری نشان داده‌اند و امروز اوج خباثت دشمن را در غزه می‌بینیم و تلاش دارد تا اینگونه به اهداف خود برسد اما مقاومت مردم غزه، دشمن را نابود خواهد کرد.

وی یادآور شد: خون شهدا سبب می‌شود تا اسلام و ارزش‌ها هر روز گسترش بیشتری پیدا کنند و دشمن هم در رسیدن به اهداف خود ناامید خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از