حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
استاندار لرستان:

ملت ایران در انتخابات حماسه آفریدند

ملت ایران در انتخابات حماسه آفریدند

استاندار لرستان گفت: ملت ایران با گام‌های بلند و استوار خود در انتخابات، حماسه آفریدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار در پیامی از حضور آگاهانه و هوشمندانه  مردم لرستان در پای صندوق‌های رای و خلق حماسه‌ای دیگر در ۱۱ اسفند قدردانی کرد.

در این پیام آمده است یازدهم اسفندماه تجلی دیگری از حضور حماسی وبرخواسته از معرفت ملت ایران در تعیین خدمتگزاران خود از رهگذر صندوق‌های رأی بود و مردم مومن، ولایت‌مدار و انقلابی استان لرستان نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور، از پیشروترین استانهای کشور بوده و بار دیگر با مشارکت گسترده در انتخابات، حماسه‌ساز شدند.

ملت سلحشور ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان، بار دیگر با مشارکت خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری حماسه آفریدند و به دنیا به ویژه بدخواهان ملت ایران و هم‌‌پیمانانشان ثابت کردند که حق تعیین سرنوشت خود را مغتنم شمرده و پشتیبان نظام بوده و به آرمان‌های مترقی رهبر کبیر انقلاب و رهنمودهای مقام معظم‌ رهبری پایبند بوده و تهدیدها و توطئه‌های مختلف تاثیری در اراده ایشان ندارد.

ملت با گام‌های استوار و عزمی راسخ وارد کارزار انتخابات شدند و این رقابت را با مشارکت خود به حماسه تبدیل کردند و این هدیه‌ای است برای آینده و امنیت این مملکت بزرگ و مستحکم. 

اینجانب ضمن قدردانی از حضور موثر، پرمعنا و همدلانه مردم لرستان در روز سرنوشت‌ساز اسفندماه، از همه نامزدها و اعضا ستادها، که با حضور و تلاش خود، فضای حضور مردم را مهیا نمودند و کلیه عوامل اجرایی، قضایی، نظارتی، نظامی، انتظامی، امنیتی و همه‌ دست‌اندکاران انتخابات به‌ویژه ، صدا و سیمای مرکز استان که با راه اندازی شبکه های تبلیغاتی برای نامزدها فرصت مغتنمی برای مردم آفرید و همچنین اصحاب محترم رسانه که در برگزاری این حماسه پرشور نقش‌آفرینی موثری داشتند ، صمیمانه سپاسگزاری کرده و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

و در آخر به منتخبین بزرگوار، این فصل خدمت برای مردم را تبریک گفته و بی شک و به فضل الهی ، مردم عزیز و شریف و بزرگوار استان لرستان از این انتخابات بهرمند شده و توسعه متوازن استان تسریع خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از