حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
فرمانده سپاه لرستان:

ملت مسلمان ایران برای ارزش‌هایشان ایستادگی می‌کنند

ملت مسلمان ایران برای ارزش‌هایشان ایستادگی می‌کنند

فرمانده سپاه لرستان گفت: در روز ۲۲ بهمن و رزمایش سیاسی انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنیم و ثابت خواهیم کرد ملت مسلمان ما برای ارزش‌هایش‌ایستادگی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار نعمت‌الله باقری عصر امروز در همایش بزرگ سران ایلات و طوایف، فرهنگیان، فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های عشایری استان لرستان که دهکده مقاومت خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: گذشته عشایر به ما ثابت شده است، وقتی گذشته عشایر را نگاه می‌کنیم لکه تاریکی در زندگی عشایر به ویژه عشایر زاگرس‌نشین پیدا نخواهیم کرد.

وی افزود: در جنگ جهانی اول رئیسعلی دلواری با یارانش در مقابل استکبار‌ ایستاد، در دوران انقلاب وقتی که بختیار به دنبال این بود برای رسیدن به اهداف خود با اسم دین و قوم بختیاری پهلوی را همراهی کند، سران بختیاری خدمت امام(ره) رسیدند و گفتند که راه ما با راه بختیار از هم فاصله دارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس وقتی که صدام اعلام کرد اعراب و عشایر خوزستان من را همراهی می‌کنند عکس این حرف اتفاق افتاد و عشایر عرب به محضر امام(ره) رسیدند و گفتند راه عشایر عرب راه انقلاب است.

سردار باقری عنوان کرد: در جنگ جهانی اول بیش از ۷۰۰ نفر از عشایر عرب شکست را بر انگلیس تحمیل کردند و اجازه عبور از خوزستان به سمت شمال را ندادند؛ دوران دفاع مقدس را که نگاه می‌کنیم برگی از موفقیت، مقاومت و استقامت عشایر ما در آن پیداست.

وی بیان کرد: اسلام و انقلاب به راحتی به دست نیامده است، همه شهدای ما در راستای خط اسلام، تشیع، ولایت و انقلاب قرار دارند و امروز ما به عنوان جایگزین همان بزرگان باید هوشیار باشیم که ادامه دهنده راه چه افرادی هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امروز دشمن قصد دارد که گذشته ما را بگیرد و ما باید حواسمان باشد برای انقلاب ۲۲۰ هزار شهید تقدیم کردیم که ۱۱ هزار شهید عشایر متعلق به استان‌های مختلف هستند.

سردار باقری خاطرنشان کرد: ما برای جمهوری اسلامی هزینه کردیم و ۲۲۰ هزار از بهترین فرزندان این سرزمین شهید شدند که امروز از آن‌ها با نام امامزادگان عشق یاد می‌کنند.

وی اضافه کرد: دشمن در جنگ علیه ما قصد دارد داشته‌هایمان را از ما بگیرد و بگوید شهدا و بزرگان اشتباه کردند که با استکبار جنگیدند، ما امروز در جمهوری اسلامی بهترین جایگاه را نسبت به همه ادوار گذشته در میان کشور‌ها داریم که این اتفاق به برکت جمهوری اسلامی است و به کوری چشم همه دشمنان وارد چله دوم انقلاب شدیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: امروز اینجا هستیم که با لبیک به ندای رهبر به ایشان بگوئیم اگر چه جمهوری اسلامی دشمنان زیادی در دنیا دارد که خواستار پیشرفت ما نیستند و بدخواهان داخلی و افراد معاند به دنبال سنگ‌اندازی هستند اما عشایر مانند دوران انقلاب برای ارزش‌ها ایستادگی می‌کنند.

سردار باقری با اشاره به دو رویداد مهم ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند، یادآور شد: روز ۲۲ بهمن ۵۷ ملت به صحنه آمدند ما فردا باید ثابت کنیم که مانند سال ۵۷ در صحنه هستیم و در رزمایش سیاسی انتخابات که دشمن به دنبال مشارکت حداقلی مردم است، مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنیم و ثابت خواهیم کرد ملت مسلمان ما برای ارزش‌هایش‌ ایستادگی می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از