حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام جمعه بروجرد:

مهم‌ترین ویژگی شهید آیت‌الله رئیسی صداقت بود

مهم‌ترین ویژگی شهید آیت‌الله رئیسی صداقت بود

امام جمعه بروجرد گفت: صداقت مهم‌ترین ویژگی شهید آیت‌الله رئیسی بود که سبب شد تا گفتار و عملش یکی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی بسیار اخلاق‌مدار، متواضع، مردمی بود که در تشییع پیکر مطهر ایشان دیدیم که مردم سنگ تمام گذاشتند و با حضور نشان دادند که قدر این همه تلاش را می‌دانند.

وی افزود: رئیس‌جمهور شهید و خانواده ایشان در خانه‌ای معمولی زندگی می‌کردند که همه باید ساده زیستی را از ایشان الگو بگیرند.

امام جمعه بروجرد صداقت را یکی از ویژگی‌های مهم شهید آیت‌الله رئیسی برشمرد و عنوان کرد: ایشان همیشه گفتار و عملش یکی بود و این سبب شده بود تا در بین مردم بسیار محبوب شود و خالصانه و جانانه برای رفع مشکلات مردم گام برمی‌داشت.

وی تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در طول این سال‌ها خدمات زیادی انجام داد و کارهای بسیار بزرگی را انجام داد و درنهایت پاداش این‌همه خدمت را با شهادت از خداوند گرفت.

حسینی بیان کرد: همراهان شهید آیت‌الله رئیسی افرادی بودند که در مسیر خدمت نیز گام‌های بلندی برداشتند لذا این حادثه اگرچه بسیار تلخ بود اما در تشییع پیکر شهدا شاهد وحدت مضاعف ملت ایران بودیم.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه باید آماده یک انتخاب خوب باشیم گفت: برای انتخابات آینده باید فردی مانند شهید آیت‌الله رئیسی را انتخاب کنیم تا بتواند با تأسی گرفتن از راه و روش این شهید عزیز، در راستای رفع مشکلات اقدام نماید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از