حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/27 شمسی | 2024/05/16 میلادی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان:

موفقیت سپاه به برکت اتصال به ولایت است

موفقیت سپاه به برکت اتصال به ولایت است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان گفت: موفقیت سپاه به برکت اتصال به ولایت است که سبب شده تا در عرصه‌های مختلف در اوج اقتدار و خدمت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین علی درویشی ظهر امروز در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی که در حسینیه ثارالله بروجرد برگزار شد اظهارداشت: سپاه و بسیج در طول مسیر انقلاب در همه بخش‌ها گام‌های بسیار بلندی برداشتند از همین رو دشمنان از این نهاد کینه به دل دارند.

وی با بیان اینکه سپاه، لطف و رحمت خداست و هر جا وارد شود موجب برکت است، افزود: سال‌هاست همیشه شاهد خدمت‌رسانی این نهاد هستیم و در طول انقلاب همیشه مانند یک باران رحمت، از نیازمندان و کسانی که نیاز به کمک داشتند، دستگیری کرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان تصریح کرد: موفقیت سپاه به برکت اتصال به ولایت است به طوری که بیش از آنکه یک نهاد نظامی باشد، یک نهاد فرهنگی، معنوی و اعتقادی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی فلسفه وجودی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه را تقویت مسائل معنوی، دینی و فرهنگی دانست و گفت: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی است که از مقام علم، عالم و مربیان در این حوزه تجليل شود.

وی بیان کرد: مربیان عقیدتی سیاسی کسانی هستند که در قامت یک معلم و با هدف جهاد تبیین در پیش‌برندگی ارزش‌ها و ترویج معارف تلاش دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان با بیان اینکه شهید مطهری مرد بزرگی بود که امروز آثارش به‌روز است، افزود: در یکی از آثار این بزرگ مرد می‌بینیم که در مورد عبادات فرمودند عبادت منهای معرفت و شناخت، عبادت نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی یادآور شد: امروز توجه به شهدا و ولایت بدون معرفت ممکن نیست لذا باید توجه داشت که ارزش انسان به معرفت و علم است و هرچه دانش بیشتر باشد، ارزش فرد بیشتر است.

وی اظهارداشت: علمی که انسان را به خدا نزدیک می‌کند، افضل علم‌هاست لذا گاهی درجه ایمان بسیار بالا می‌رود و اگر زمانی درجه ایمان کم شود، ذهنش انسان منحرف می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان با اشاره به ضرورت جهاد تبیین گفت: آنچه امروز در دنیا در حال اتفاق است، اگر به دیده دقت نگاه نشود در تحلیل دچار خطای راهبردی می‌شویم از همین رو باید حقایق را برای نسل جوان بازگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی بیان کرد: یکی از حوادث مهم امروز، تفکر و تجمع نسل جوان در آمریکاست که نسبت به جنایات رژیم‌صهیونیستی منتقد شدند که این اقدام در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است و این تجلی عظیم در تاریخ غرب ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: در سال ۱۳۷۸ فتنه‌ای در کشور رخ داد، هجمه‌ای بر علیه نظام ایجاد شد و امروز باید نسل جوان با دقت به اعمال وحشیانه پلیس آمریکا نگاه کند که استاد دانشگاه را چگونه مجازات و صدها نفر را بازداشت می‌کنند در حالی که اگر در کشور ما اتفاقی رخ دهد، دشمن همه دنیا را به خط می‌کند تا توطئه ایجاد نماید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان بیان کرد: همه رسانه‌های استکبار بر علیه اعتقادات وارد عمل شدند و امروز غرب شدیدترین برخوردها را دارد ولی همه سکوت کردند و حقوق بشر را مسکوت نگه داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی با اشاره به هجمه دشمن در فضای مجازی، گفت: در اغتشاشاتی که در کشور رخ داد دشمن، فضای مجازی را سکوی آموزش جوانان و کرده بود تا علیه امنیت کشور بتوانند اقدام به ساخت بمب‌های دستی کنند ولی امروز وقتی دشمن از پلتفرمی احساس خطر کند، همه تلاش خود را برای فیلتر ان انجام می‌دهد.

وی اظهارداشت: برخی از سلبریتی‌ها در جریان فتنه و توطئه همیشه در زمین دشمن بازی کردند و در سخت‌ترین شرایط کشور نمک بر زخم مردم پاشیدند ولی در این حوادث و جنایات دشمن خفقان گرفتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان گفت: امروز شاهد دوگانگی رفتار از آن‌ها هستیم، زمانی که نسل‌کشی در غزه انجام می‌دهند هیچ کسی حرفی نمی‌زند لذا کسی که امروز ببیند و بشنود باید صدای مظلومیت را فریاد بزند.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی با اشاره به اقتدار سپاه بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا و رهبری، وضعیت اقتدار سپاه بالاست و با اراده جوانان این سرزمین موشک‌هایی ساخته شده که دشمن را نابود می‌کند از همین روز دشمن فهمیده جمهوری اسلامی ایران یک قدرت است و باید با دیده احترام به آن نگاه کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن بسیار ترسو است و زمانی که قدرتی در مقابل او بایستند، سریع موضع خود را عوض می‌کنند ولی آنچه مهم است اقتدار سپاه است که در عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از این دستاوردها نشان داده شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان رسالت سپاه را ارتباط با نسل جوان برشمرد و افزود: مسئله حجاب یک مسئله مهم است و باید جهاد تبیین در بخش‌های مختلف خصوصاً در این حوزه صورت گیرد چرا که دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال انحراف عقاید و افکار است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از