حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام جمعه موقت خرم‌آباد:

مکتب امام حسین(ع) دانشگاه است

مکتب امام حسین(ع) دانشگاه است

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: مکتب امام حسین(ع) دانشگاه است و یک لشکر با محور خوبی‌ها به دور او می‌چرخد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهروز شمسی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: مکتب امام حسین(ع) دانشگاه است و یک لشکر با محور خوبی‌ها به دور او می‌چرخد و این دانشگاه راه افتاده تا خوبی‌ها و ارزش‌ها تدریس شود.

وی افزود: هرساله مراسم تاسوعا و عاشورا را پرشورتر برگزار می‌کنیم و برای برگزاری این مراسم نه فقط مال، بلکه باید جان داد چراکه برگزاری این مراسم درس‌های زیادی را به همراه دارد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد تصریح کرد: امام حسین(ع) بشریت را باخدا آشنا کرد و انسان‌ها را از دامان شیطان نجات داد و به دامان خدا بُرد لذا باید تلاش کنیم تا مراسم عزاداری به بهترین شکل برگزار گردد.

شمسی‌فر عنوان کرد: پیامبر(ص) فرمود فرزندان خود را با حُب نبی اکرم، با محبت امام حسین(ع)، اهل‌بیت(ع) و قرآن آشنا کنید و در این مجالس فضیلت‌ها را باید یاد بگیریم و عمل کنیم.

وی با اشاره به هفته امربه‌معروف و نهی از منکر گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر از اهداف امام حسین (ع) است لذا امروز همه ما وظیفه‌داریم به این وظیفه و رسالت مهم عمل کنیم.

امام جمعه موقت خرم‌آباد به سالروز شهادت امام سجاد(ع) اشاره کرد و یادآور شد: امام سجاد(ع) در طول عمر خود خدمات زیادی را برای دین اسلام انجام داد و در عبادت بسیار ممتاز و بی‌نظیر بود از همین رو باید از ایشان الگو گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از