حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/06/12 شمسی | 2024/09/02 میلادی
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان:

میزان مصرف برق از مرز ۷۹۹ مگاوات گذشت

میزان مصرف برق از مرز ۷۹۹ مگاوات گذشت

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: در حال حاضر میزان مصرف برق در استان از مرز ۷۹۹ مگاوات گذشت و صرفه‌جویی باید مدنظر همه مشترکان برق باشد.

مهران امیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به افزایش مصرف برق در استان، اظهارداشت: در حال حاضر باتوجه به گرم شدن هوا طی روزهای اخیر، میزان مصرف برق نسبت به سال قبل حدود هشت درصد افزایش یافته است که لازم است همه مشترکان در مصرف برق، صرفه‌جویی را مدنظر داشته باشند.

وی افزود: میزان مصرف برق در استان از مرز ۷۹۹ مگاوات گذشت که نسبت به سال گذشته ۶۰ مگاوات افزایش داشته که بیشترین مصرف برق در طول روز ۷۳ درصد مربوط به بخش خانگی و تجاری و در شب ۷۵ درصد است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان تصریح کرد: کولرهای گازی بیشترین میزان مصرف برق را دارند که لازم است در صورت استفاده حتماً از درجه استاندارد آن استفاده شود و در صورت استفاده از کولرهای آبی از دور کُند استفاده شود تا خاموشی رخ ندهد.

امیری بیان کرد: باتوجه به ناترازی برق لازم است که همه مشترکان برق از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف استفاده نکنند تا برق در اختیار همه شهروندان قرار گیرد.

وی از قطع برق ۹۰ اداره پرمصرف در لرستان خبر داد و گفت: این ادارات به دلیل اینکه الگوی مصرف را در صبح و عصر رعایت نکرده‌اند با قطع برق مواجه شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از