حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون استاندار لرستان:

قیمت نان در لرستان افزایش می‌یابد

قیمت نان در لرستان افزایش می‌یابد

معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه قیمت نان از اسفند ماه ۱۴۰۰ تاکنون تغییر نکرده است، گفت: باید سال به سال طبق آنالیز قیمت‌ها را جابه‌جا کنیم و امسال حتماً باید این کار انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سیروس ابراهیمی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: پنج موضوع در رابطه با واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی در جلسه مطرح شد که چهار مورد از آن‌ها به تصویب رسید، در یک مورد نیز به دلیل مشکلات سرمایه‌گذار نتوانستیم تصمیم بگیریم که قرار است در جلسه کارشناسی بررسی بیشتری صورت گیرد.

وی به مشکلات کارخانه سیمان خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: کارخانه سیمان خرم‌آباد یکی از موضوعات کهنه و مشکل‌دار استان است که قرار شد در جلسه بعدی موضوعات این کارخانه را احصاء کنیم تا بتوانیم کارخانه سیمان را ایجاد کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان با اشاره به شایعات موجود در رابطه با افزایش قیمت نان، تصریح کرد: قیمت آرد و گندم تحت هیچ شرایطی یک ریال کم‌ و زیاد نشده است و آرد نوع یک‌ و دو با قیمت قبل به خبازی‌ها تحویل داده می‌شود.

وی بیان کرد: قیمت نان اسفند ماه ۱۴۰۰ در استان لرستان تعیین شده است و از آن زمان تاکنون علی‌رغم افزایش قیمت حمل و نقل، بیمه، آب، برق، اجاره و... قیمت نان تغییر نداشته که باعث شده خبازی‌ها در یک تنگنای بسیار سخت قرار گیرند.

ابراهیمی عنوان کرد: اگر مردم قیمت‌ها را آنالیز کنند به این نتیجه می‌رسند که هر سال باید قیمت‌ها را افزایش دهیم از اسفند ماه ۱۴۰۰ تاکنون قیمت‌ها تغییر نکرده‌اند که حقیقتاً اشتباه کرده‌ایم و باید سال به سال طبق آنالیز قیمت‌ها را جابه‌جا کنیم، امسال حتماً باید این کار انجام شود البته هنوز به قیمت قطعی نرسیده‌ایم اما بعد از آنالیز قیمت‌ها را به اطلاع مردم خواهیم رساند که امکان ادامه پخت برای خبازی‌ها وجود داشته باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از