حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/29 شمسی | 2024/05/18 میلادی
امام جمعه کوهدشت:

نباید از مسائل فرهنگی غافل شویم

نباید از مسائل فرهنگی غافل شویم

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه نباید از مسائل فرهنگی غافل شویم، گفت: بایستی به امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه کرد و در ترویج آن کوشا بود، چراکه مقوله‌ای بسیار مهم به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی صبح امروز در مراسم سالروز شهادت امام صادق(ع)، اظهار داشت: امام صادق(ع) در علوم سیاسی و دینی انقلابی بزرگ ایجاد کردند، نهضت فکری و فرهنگی تشیع که پس از شهادت امام علی(ع) براثر خفقانی که حکام آن زمان حاکم کرده بودند.

وی افزود: کار اصلی امام صادق(ع) فرهنگی و دینی بود، حکومت اسلامی در جامعه اسلامی معنا پیدا می کند؛ امام صادق(ع) در برابر مکتب‌ها و عقاید انحرافی ایستاد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت توجه کامل به احکام دین و قرآن در جامعه عنوان کرد: امروز در جامعه ما مسائل فرهنگی از تمام مسائل مهم تر است، امام صادق(ع) انقلاب فرهنگی را به یک تشکیلات عظیم مبدل ساخت، آن زمان نمی خواستند اسلام راستین در جامعه حاکم شود.

وی با اشاره به اینکه نباید از مسائل فرهنگی غافل شویم، تصریح کرد: بایستی به امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه کرد و در ترویج آن کوشا بود، چراکه مقوله‌ای بسیار مهم به شمار می رود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از