حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
استاندار لرستان مطرح کرد:

نقش دانشجویان در هدایت جامعه به سمت پیشرفت

نقش دانشجویان در هدایت جامعه به سمت پیشرفت

استاندار لرستان گفت: دانشجویان می‌توانند جامعه را در مسیر پیشرفت و تعالی رهنمون ساخته و هدایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، فرهاد زیویار در پیامی به مناسبت روز دانشجو، اظهارداشت: ۱۶ آذر روز دانشجو سند جاویدان شهیدان دانشجویی است که با روحیه استکبارستیزی، عدالت‌خواهی و علم‌گرایی نامشان در تاریخ سیاسی و اجتماعی کشور ماندگار شد‌‌.

وی افزود: نعمت گرانقدر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی، اخلاص‌علمی و خدمات بی‌منت دانشجویان و فرهیختگانی است که همواره در بزنگاه‌ها و تنگاناها، پیشرو بوده و تمام دسایس صهیونیزم جهانی بر علیه ملت ایران را درک کرده و با ایثار و جهاد علمی آن را بی‌اثر کرده‌اند.

استاندار لرستان تصریح کرد: دانشجویان گرانقدر ایران اسلامی به مثابه وجدان بیدار، پرسشگر و مومن به شمار می‌روند که به عنوان قوه پیش‌برنده جامعه می‌توانند جامعه را به مسیر پیشرفت و تعالی رهنمون سازند و گام‌های مهم و استواری را در راه توسعه و پیشرفت همه‌جانبه ایران اسلامی بردارند و حضور پررنگ‌ترِ ایران عزیز در روابط بین‌الملل و در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را رقم بزنند.

زیویار بیان کرد: دانشجویان بصیر و هوشمند ایرانی که به تفضیل الهی از بهره هوشی عالی برخوردارند، علی‌رغم تلاش‌های گسترده دشمنان در سال‌های اخیر برای توقف فعالیت‌های علمی و تخریب داشته‌ها و چهره فرهنگی دانشگاه‌ها، توطئه دشمنان که بخشی از جنگ ترکیبی علیه ملت ایران بود را ناکام گذاشتند.

وی گفت: امید دارم جریان‌های اصیل دانشجویی حضور و تکاپوی مسئولانه خود را مصروف تحقق عدالت اجتماعی و نیل به توسعه علمی پایدار و همه جانبه نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از